Koekeroekus schreef:Dat heb je inderdaad wel ernstig onderschat Debbie, dat zal schrikken geweest zijn.
Je kunt met dit soort dingen er ook niet meteen vanuit gaan dat het goed gaat. Je moet ze leren, laten snappen dat ze niet aangereden worden. Met die van mij moest ik dat ook opbouwen. Die sprong de eerste keer ook alle kanten uit. Nu kijkt hij al niet eens meer.
Misschien gewoon eens rustig aan de zijkant laten kijken, desnoods aan de hand. Maar laten rennen is sowieso not done, al snap ik dat je op dat moment weinig te vertellen had hoor. Gewoon stapje voor stapje de brug over.
ik rij altijd vlak naast de snelweg.. ze is absoluut niet onder de indruk van verkeer.. maar echt dat rwcht oo haar af komend verkeer.. ja logisch toch.. ik zou ook bang zijn als ik dacht dat ze me aan zouden rijden..
Ik ga haar niks forceren.. ik kan prima ritjes maken zonder de snelweg over te moeten.. was t wel goed gegaan was t mooi meegenomen!
Ze was trouwens best beledigd.. tot 2 dagen erna negeerde ze me totaal.. ze wou zelfs niks uit mijn hand eten Heb dr vertrouwen een beetje een deuk gegeven denk ik!