Camera in trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Addicty

Re: Camera in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:04

Yep, zat zelf ook al te denken aan aan de achterkant bevestigen. We gaan geen gaten boren in het dak, dus dan zal het met ducktape oid moeten. Maar overkomt mij dan weer dat ie naar beneden stukterd, met een schrikkend paard op de trailer. Daarom heb ik hem het liefst voorin, maar ja, zonder het op de 12V lamp aan te sluiten en buiten bereik van het paard is lastig denk ik

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:47

Mickyl schreef:
Interessant topic! Ik zit ook te denken aan een camera in mijn trailer. Hoe hebben jullie de camera bevestigd in de trailer?
Ik denk dat ik voor een babyfoon ga, omdat je die niet aan de binnenverlichting hoeft te koppelen, maar gewoon batterijen kan gebruiken. Dat lijkt me wel een stuk makkelijker. Ik kwam deze tegen: http://www.elroshop.eu/babyvideofoon-ib75-web.html
Ziet er wel goed uit en ontzettend goedkoop. Zag dezelfde op andere websites voor veel meer geld..

@Mickyl, heb jij deze nog gekocht?

Ik twijfel nu tussen de babyfoon en achteruitrijcamera

Dus ben wel benieuwd naar de ervaringen ;)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:51

Wij hebben de babyfoon besteld en vandaag voor het eerst gebruikt.... (doos had waterschade, verder geen beschadigingen)

Voor mij een geslaagde aankoop en dat voor nog geen 25 euro!

Afbeelding

Addicty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:39

Heb ondertussen al een tijdje de babyvideofoon binnen van Elro. 20 euri's, das geen geld. Maaaaaaar, dan moet je wel een geschikte plek hebben hem ergens te bevestigen. En hoe zonder gaten te gaan boren??? Had hem voorin hangen, maar zag doodleuk dat ze hem vastgreep ( ff stoppen en vd grond afrapen), dus nog ff op zoek hoe ik hem "hufter en trailervriendelijk" ga bevestigen ;-)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:29

Wij hebben een houten trailer, dus het houdertje geschroefd. Boven het deurtje, bij en 2 paard kunnen ze er niet bij.