uitsluiting

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:29

bliver schreef:
prima opgelost zo toch! Er valt dus niet te achterhalen hoe het werkelijk gegaan is dus word TS geen straf opgelegd. Nu dacht ik dat je uberhaubt in de B en L1 geen verliespunten kon halen maar goed.

Wat betreft het afgroeten. Ik vind het wel terecht dat je daar ook een verliespunt voor krijgt. Ze zijn inderdaad er mee bezig dit misschien toch weer te gaan invoeren.

In de B niet, in de L1 wel. Maar in de L1 kun je nooit op een stand lager dan L1+0 terecht komen en dus ook niet terug gezet worden naar de B.

Ik vraag me af van wie je gehoord hebt dat ze dat weer in willen voeren. Ze hebben het niet voor niets op deze manier gedaan en ik ben er niet van op de hoogte dat ze dat weer terug zouden willen veranderen.

bliver

Re: uitsluiting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:32

owja dat was het verhaal.

Ik heb een keer ergens tussen neus en lippen gehoord. Volgens mij zegt TS het hierboven ook nav haar gesprek met KNHS. Misschien kan TS vertellen of de medewerkers van de KNHS indd letterlijk gezegd heeft dat ze dit weer willen invoeren. Daarnaast worden er een hoop regeltjes ingevoerd bioj de knhs om vervolgens een paar jaar later weer teruggedraaid te worden dus ik zal er echt niet van op kijken.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:40

Ik zou er wel van opkijken, ze hebben het namelijk met een hele goede reden veranderd. Er waren een flink aantal ruiters/amazones die misbruik maakten van de regel door steeds in dezelfde klasse te kunnen blijven hangen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:47

Anoeska27 schreef:
Ik zou er wel van opkijken, ze hebben het namelijk met een hele goede reden veranderd. Er waren een flink aantal ruiters/amazones die misbruik maakten van de regel door steeds in dezelfde klasse te kunnen blijven hangen.

Klopt maar er zijn ook mensen die er nu juist misbruik van maken door steeds af te groeten als ze eigenlijk een verliespunt zouden halen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:50

bliver schreef:
Anoeska27 schreef:

Klopt maar er zijn ook mensen die er nu juist misbruik van maken door steeds af te groeten als ze eigenlijk een verliespunt zouden halen.

Maar daar hebben ze alleen zichzelf mee en niet hun mederuiters. Maar nu gaan we wel heel erg offtopic.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:51

bliver schreef:
Anoeska27 schreef:

Maar die mensen vervuilen een klasse niet. Degene die Anoeska het over heeft wel. Die gaan zorgen dat ze voor de selecties weer wat punten vrij maken om zo steeds in de klasse te blijven hangen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:58

Ben ik het inderdaad mee eens dat kan niet de bedoeling zijn.