Ik heb een paar keer besteld via www.paardenruitergoed.com Daar kopen ze denk ik restpartijen in oid, want t is super goedkoop voor normale merken. Aanrader!
incredible90
Geplaatst: 22-09-14 15:35
Kihk ook eens naar 2e hands, marktplaats of gewooon 2e hands ruitersport beurs. Kan je leuke dingen voor klein prijsje kopen, soms gewoon nieuwe dingen dieensen in een opwelling gekocht hebben
Micks
Geplaatst: 22-09-14 16:10
Wat betreft winkels heb ik niet zoveel "vaste" adressen. EJ is inderdaad leuk, maar service en klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken.
Online bestel ik vaak bij ooteman, die hebben regelmatig een te gekke uitverkoop waarbij je echt goedkoop prachtige spullen kan scoren. Ook bestel ik met grote regelmaat bij dochorse.com. Hebben vaak interessante aanbiedingen. Koop hier eigenlijk altijd mijn supplementen.
y12345
Geplaatst: 22-09-14 16:15
ik vind het ruiterparadijs best een dure winkel(buiten de aanbiedingen dan die zij heel goedkoop) de decathlon is heel goedkoop
goedkoop is wel vaak duurkoop, een merk is niet voor niks groot geworden door zich te bewijzen. vb goedkope rijbroek vs dure rijbroek , vooral de levenduur en het draagcomfort zijn vaak zeer verschillend
Quanneh
Geplaatst: 22-09-14 18:56
Epplejeck heeft vaak aanbiedingen, en dan vaak wel goedkoop. Welkoop is qua rijbroeken, caps etc ook wel goedkoop.
Ik ga altijd naar de Decathlon, lekker goedkoop voor de basisdingen. Als ik iets wil van iets meer kwaliteit ga ik meestal naar de Epplejeck of naar de Boer dier & ruiter.
ik ga vaak naar de decathlon is een sportwinkel maar hebben een paardenafdeling ook wel eens naar de ej maar die is hier v=op 5min fietsafstand dus dat is alleen als ik iets dringend nodig heb