Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Yvank_ schreef:Dat vergoed je AVP ook allemaal lekker geldklopperij dus!
lilskie schreef:Voor die € 20,- per jaar vind ik het allemaal wel prima. Ik ben liever oververzekerd dan onderverzekerd. Ik ben wat dat betreft te pietluttig hoor (daar ben ik me heus van bewust).
) ikke schreef:lilskie schreef:Mijn merrie is verzekerd bij de Hippo. Ik betaal ongeveer 450 euro per jaar. Dan heb ik wel de meest uitgebreide plus een opzittenden verzekering. Ik heb hier echt wel wat aan. Het toverwoord bij elke kliniek is toch wel 'verzekerd' heb ik gemerkt. Ze heeft tot nu toe nooit iets ernstigs gehad, maar vorig jaar moesten we toch naar Utrecht voor haar oog. Zo'n dagje kliniek kost al gauw zo'n 500 euro en ik heb een zeer groot deel teruggekregen van de verzekering. Mijn geld heb ik er dus wel weer uit.
Dat verbaast me niks. Als ze weten bij welke verzekeraar ze moeten zijn, weten ze ook hoe ver ze kunnen gaan.
Maar ik kan niet zeggen dat ik slecht behandeld ben door klinieken omdat ik niet verzekerd zou zijn. Ik denk dat dat "toverwoord" vooral![]()
is.......
lilskie schreef:Daarin heb je wel gelijk Tessebes. Ik zal even uitleggen hoe het vorig jaar bij mij in de kliniek ging. Diagnose werd gesteld en toen het behandelplan, dan wordt dat aan je uitgelegd en krijg je de prijzen per behandeling incl BTW te horen. Ik onderbrak de arts al snel door te zeggen dat ik goed verzekerd was. Waarop zij eigenlijk direct zei, ok, dan doen we alle behandelingen vandaag.
Daarom noemde ik het in mijn geval even het 'toverwoord'.
. Uiteindelijk is het door deze behandelingen goed gekomen
. spicegirl schreef:ik heb net mijn verzekering stopgezet.
na de premie in een paar jaar met bijna 40 % is gestegen, een eigen risico van die nu 5 % omhoog ging-naar 25 % , en daarbij ook nog eens 150 euro eigen bijdrage moest betalen, leek het mij beter om een eigen potje te maken.
de weinige keren dat ik ze nodig had , was ook nog eens bijna alles uitgesloten "nee, dat vergoeden wij niet "..
en ik had de meest uitgebreide verzekering.
echt goedkoper uit zonder..
Darkness85 schreef:Ik heb mijn paard wel verzekerd. Bij Equine Risk via Hippo Zorg. Voor de dood en uitgebreide ziektekosten En blij toe dat ik dat gedaan heb. Heb tot nu toe alle jaren mn premie eruit. 40,- eigen risico per "schade". Van de rest word 80% uitgekeerd.

ikke schreef:Westhof schreef:Ik heb mijn pony niet verzekerd. Ik heb me er wel in verdiept voordat ik hem kocht, maar ik heb besloten om het toch niet te doen. Ik wil wat mijn paard betreft alle touwtjes zelf in handen hebben om het zo maar te zeggen. Ik heb een spaarpotje achter de hand die ik elke maand aanvul met het bedrag wat ik anders kwijt zou zijn geweest aan de verzekering.
Dan heb je in vier jaar je spaarpot gevuld met het bedrag wat de verzekeraar je max uit zou keren.....
ikke schreef:spicegirl schreef:equine risk.
ik betaal 175 per kwartaal.
Die glasheldere club, ja....
18% premie bij een verzekerde som van 4000 euro, zit je aardig in die hoek...........
spicegirl schreef:700 per jaar + 150 eigen risico = 850 per jaar + 25 % eigen bijdrage (en een heleboel word niet vergoed.. )