Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSlvna schreef:Mijne slaapt altijd. Als ik afstap om mest te ruimen, als ik opzadel, als ik twee/drie uur bezig ben met knotten, als ik even stil sta en ga kletsen. Dier valt áltijd in slaap, altijd. Maar dat doet die ook als ik hem 2 kg haver en 2 kg krachtvoer per dag geef.
Ja, die van mij werd ook wat huppeliger onder het rijden, liet soms gangen zien waarvan mijn mond open viel, maar werd daardoor wel een stuk minder handelbaar.
maar denk dat als ik meer ga geven wel ik geef nu onh 1,5 handje
dat is haver dus echt niet veel
en gwne brok zonder dingen waar ze druk van worden en dan een halve maatbak van paarden
on voerschep van de divoza
maar heb ook al een x teveel gekregen en town werd ze ook onhandelbaar maar zoals ik het nu geef gaat goed
lrtj_ schreef:Mijn schema als ik zondag wedstrijd heb:
MA: Rijden
DI: Longeren
WO: Les
Do: Longeren
VRIJ: Rust
ZA: Longeren
ZO: Wedstrijd, 30 min losrijden ik heb namelijk een echte diesel die je op moet warmen.
Mijn paard krijgt, 1,4 kilo basis brok, en 0,5 kilo muesli.
Als ik jou was zou ik veel oefeningen uit de proef mee nemen in de training. Ga met je instructeur de puntjes op de i zetten en rijd vooral op de letter en hoeken door daar pak je punten mee.
Zorg dat je oefeningen in alle rust uit voert, en laat je instructeur je proef een keer beoordelen terwijl iemand anders voor leest.
En neem je protocollen mee naar de les dan kan je samen werken aan waar het mis gaat.
Hermesje schreef:lrtj_ schreef:Mijn schema als ik zondag wedstrijd heb:
MA: Rijden
DI: Longeren
WO: Les
Do: Longeren
VRIJ: Rust
ZA: Longeren
ZO: Wedstrijd, 30 min losrijden ik heb namelijk een echte diesel die je op moet warmen.
Mijn paard krijgt, 1,4 kilo basis brok, en 0,5 kilo muesli.
Als ik jou was zou ik veel oefeningen uit de proef mee nemen in de training. Ga met je instructeur de puntjes op de i zetten en rijd vooral op de letter en hoeken door daar pak je punten mee.
Zorg dat je oefeningen in alle rust uit voert, en laat je instructeur je proef een keer beoordelen terwijl iemand anders voor leest.
En neem je protocollen mee naar de les dan kan je samen werken aan waar het mis gaat.
Wordt u paard nie moeilijk want dan rij je hem niet veel?