Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Balou_k schreef:Gaat dit om stal Jansen en van den Hout?

Sizzle schreef:Zelfs al zou het vertrouwd zijn, het mag gewoon niet.
Jij mag met 15 jaar nog geen volle werkweek draaien en al helemaal geen van 10-12 uur per dag. Hij kan je dus eigenlijk nooit een goed sluitend contract geven.
Hoeveel ga je verdienen? En wat voor contract krijg je?
Moet je handelspaarden klaarmaken? Heeft hij daarvoor een goede ongevallen verzekering voor zijn werknemers?
Allemaal vragen die je eerst goed moet kunnen beantwoorden.
Shabacca schreef:sannedeedee1 schreef:Waarom mensen gelijk hun oordeel klaarleggen omdat het een mannelijke eigenaar is snap ik dus weer niet.![]()
Ts ik zou doen waar jij je fijn bij voelt, zijn er nog meer stagiaires en ook intern of niet? Misschien zou je eens kunnen rond vragen, en wat informatie kunnen opdoen bij de eigenaar : Hoe veel uur per dag werken en wat doe je op zo'n dag, heb je ook een vrije dag enz.
ik heb namelijk ook op een stal gewerkt (de zomer en intern) en ja was toen 14 en heb het daar ontzettend naar mijn zin gehad, en ja dat was ook een mannelijke eigenaar dus dat zegt ook niks
Ja, er is nog een andere stagiaire momenteel, maar omdat zij weg gaat hebben ze mij gevraagd. Ze hebben dus vaker stagiaires of werknemers intern in dienst.

fourseasons schreef:Klinkt alsof je je keuze al hebt gemaakt, aangezien je iedere keer tegen argumenten hebt. Veel succes in ieder geval want eerlijk gezegd vind ik dit geen goed plan. Ik werk ook in de paarden en ben volledig gezond en fit en ik ben al kapot aan het einde van de dag. Daarnaast vind ik het erg raar dat ze een ruiter aannemen van vijftien jaar en dat ze dat regelen via een verkoop. Genoeg meiden die die baan willen.
Shabacca schreef:fourseasons schreef:Klinkt alsof je je keuze al hebt gemaakt, aangezien je iedere keer tegen argumenten hebt. Veel succes in ieder geval want eerlijk gezegd vind ik dit geen goed plan. Ik werk ook in de paarden en ben volledig gezond en fit en ik ben al kapot aan het einde van de dag. Daarnaast vind ik het erg raar dat ze een ruiter aannemen van vijftien jaar en dat ze dat regelen via een verkoop. Genoeg meiden die die baan willen.
Die zijn er dus niet, anders hadden ze inderdaad wel iemand uit de buurt gevraagd.
Bij Bianca Voermans in Gilze Rijen toen. (Woonde dichtbij Venray) . Werd door mams of paps op de trein gezet en Bianca of iemand pikte me op! Vond het heerlijk daar. Werd tussen de paarden wakker en ging tussen de paarden naar bed. ( Kantine stond een fijne slaapbank, zo had ik een hele eigen kamer voor mezelf).

gomir schreef:En hoe dan ook is de kans dat je als 15-jarige compleet wordt uitgebuit erg groot.