Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Joolien schreef:Duur hoeft niet perse beter te zijn, als er maar een keurmerk in zit. Ik heb nu bijv de HH challenge, dit zit heerlijk en is maar 80 euro. Ik heb wel eens een CA van 320 euro op gehad en die zat me voor geen meter en vond ik veel te warm.
Icrack schreef:Het gaat per definitie toch immers ook niet om een dure cap te hebben.... Eerder of de pasvorm goed is en vertrouwd aanvoelt. De 1 is een mazzelkont dat een goedkopere cap fijn zit, sommige anderen hebben wat minder mazzel en zullen wat dieper moeten graaien voor een goed passende cap

Sharon_Jims schreef:Ik heb laatst een nieuwe cap gekocht omdat mijn 8 jaar oude HH wel aan vervanging toe was. Ik ben lang bezig geweest om een passende en goede cap te zoeken. Vooral passend, comfortabel en een wasbare binnenvoering vond ik erg belangrijk. Uiteindelijk heb ik via een tip van een stalgenootje een Samshield gekocht een investering is het zeker maar het is echt een prettige cap. Ik heb geen vies zweethoofd meer de cap is erg licht ik merk niet dat ik de cap op heb.
[ Afbeelding ]
Ik heb de caps geprobeerd die nu populair zijn Kep, casco, Uvex HH ed maar de Samshield zat het beste en ziet er niet uit als champion.

Sharon_Jims schreef:Nee het is de Shadowmatt kunstof variant uiteindelijk wil ik wel een custom bestellen maar deze vind ik op dit moment wel goed. Inderdaad heel eenvoudig maar toch netjes en qua ventilatie echt super!
Amaris schreef:Joolien schreef:Duur hoeft niet perse beter te zijn, als er maar een keurmerk in zit. Ik heb nu bijv de HH challenge, dit zit heerlijk en is maar 80 euro. Ik heb wel eens een CA van 320 euro op gehad en die zat me voor geen meter en vond ik veel te warm.
Hey dit is een goede tip, bedankt! Ik zag door de bomen het bos niet meer, maar hiervoor ga ik eens naar epplejeck rijden.
miss ben ik mijn andere te strakke cap nog gewend

) maar het basismodel is € 345 en dat vind ik op zich wel oké voor een cap die echt fijn zit en licht aanvoelt.
.
Maar de Uvex haalt het qua comfort niet bij de CO hoor...
Janine1990 schreef:Ik vind het vooral belangrijk dat een cap lekker zit. Als een cap niet lekker zit, heb ik eerder de neiging om 'm af te zetten. Ik heb een Charles Owen Wellington Classic, maar die is wel heel erg warm in de zomer. Daarom heb ik er ook een Uvex bij, goedkoopste model van 120 euro, omdat die een glimmende schaal heeftMaar de Uvex haalt het qua comfort niet bij de CO hoor...
![]()
Na deze CO wil ik graag een CO Ayr? Die je helemaal custom kunt designen, dat vind ik nog één van de weinige originele caps. Een KEP heeft iedereen tegenwoordig, in het begin waren het mooie dingen. Nu vind ik er niks meer aan.
PrietPraat schreef:De CO. Ayr is de nieuwe die ik heb! Heel te vreden van, zit beter dan mijn ander CO wellington classic. En hij is mooooooi
Ligt nooit bij Divoza in mijn maat
Janine1990 schreef:PrietPraat schreef:De CO. Ayr is de nieuwe die ik heb! Heel te vreden van, zit beter dan mijn ander CO wellington classic. En hij is mooooooi
Die die Charlotte ook heeft is dat toch?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat die nog lekkerder zit dan een wellington![]()
Maar ik heb 'm ook nog nooit gepastLigt nooit bij Divoza in mijn maat
.