camera voor op je cap bij de trekpleister voor maar 30 euro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:54

Laat de TS toch lekker op haar manier deze cap met camera dragen.. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het niet echt goed doet aan de veiligheid van de cap en de amazone maar dat is dan zo gezegd haar eigen "probleem".

Verder vind ik dat ie voor die prijs leuk filmt ! :)
Vraagje... Wat voor een geheugenkaart moet erin?
Want ik vind dat je vreselijk veel geld ervoor hebt betaalt.
Maar dat kan ook aan mij liggen.. Ik ken alleen de standaard SD en microSD kaartjes :P

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:56

Haar hoofd, haar keuze. jullie zeggen 30 keer hetzelfde.

super creatief bedacht! veel plezier met de camera!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:59

Jammer dat je je cap nu gesloopt hebt en hij dus niet meer veilig is.
Maar dat is natuurlijk helemaal jouw keuze, veel plezier ervan! :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:02

Ah, niet op de hond gemonteerd? :D Zou ook wel een leuk effect geven! :+ Ik dacht bij de titel "jeeej die wil ik ook", maar het is helaas hetzelfde merk als die van de Kruidvat, en daar heb ik slechte ervaring mee, was stuk bij aankoop... :') (niet alleen bij mij helaas, iets van fabrieksfout..? )
Mag ik vragen wat voor merk geheugenkaartje je gekocht hebt? Misschien had ik een raar merk, lag het daar aan? Lijkt me best tof voor op de sulky, zo'n cameraatje! Kan ik weer met twee handen sturen :+

En al dat gezeur over dat het niet mag van de KHNS: wie weet wil TS wel alleen maar buiten crossen en heeft de KHNS er niks over te melden? Half Nederland rijdt zonder cap buiten, daar zegt ook niemand wat over. Leven en laten leven, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn :)

Nista_RX

Re: camera voor op je cap bij de trekpleister voor maar 30 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:05

Wat een leuk dingetje zeg, en vooral voor dat geld, wauw!
Ik zou zelf niet zo snel voor een grote camera midden op mijn cap gaan. Ik heb zelf een headcam voor eigenlijk op een fietshelm. Deze is dan ook meer gestroomlijnd en zit aan de zijkant van je cap. Ook onwijs tevreden mee! :)
Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:07

_l_amanda_l_ schreef:
Ah, niet op de hond gemonteerd? :D Zou ook wel een leuk effect geven! :+ Ik dacht bij de titel "jeeej die wil ik ook", maar het is helaas hetzelfde merk als die van de Kruidvat, en daar heb ik slechte ervaring mee, was stuk bij aankoop... :') (niet alleen bij mij helaas, iets van fabrieksfout..? )
Mag ik vragen wat voor merk geheugenkaartje je gekocht hebt? Misschien had ik een raar merk, lag het daar aan? Lijkt me best tof voor op de sulky, zo'n cameraatje! Kan ik weer met twee handen sturen :+

En al dat gezeur over dat het niet mag van de KHNS: wie weet wil TS wel alleen maar buiten crossen en heeft de KHNS er niks over te melden? Half Nederland rijdt zonder cap buiten, daar zegt ook niemand wat over. Leven en laten leven, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn :)

Ik had precies hetzelfde(camera deed gewoon niks meer) en mijn sd kaartje doet het prima in telefoon, camera, laptop etc.
Heb het opgegeven met dit merk, ik begin er niet meer aan :')

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 22:39

_l_amanda_l_ schreef:

Ik heb gewoon een micro sd kaartje bij de dixons gehaald (geloof dat die winkel zo heette :o )
Denk dat HC het merk is, heb 32 GB en zo'n groter kaartje waar ik de kleine sd in kan doen en dat groter kaartje in mijn laptop kan steken, dit vind ik handiger dan met een draadje.
Zijn er sus ook wel goedkoper dat je alleen een sd hebt en minder opslag maar dan blijf ik bezig dacht ik :D

Of het merk goed is weet ik niet, misschien heb ik wel gewoon mazzel *\o/* , dacht voor die 30 euro probeer ik het gewoon.
Eerst maar zien of ik het echt wat vind.

Ik rij helemaal geen wedstrijden dus heb niks te maken met cross of de KNHS.
Althans andere wedstrijden rij ik, dit is in de drafsport en vind het niet nodig om hem dan mee te nemen.

Met de Sulky is dus ook een leuk idee wat je wilt.
Er zit ook een bevestiging voor aan de fiets op dus je kan hem ook op je kar zetten dan en niet op je helm :D
Als je hem op de stang voor je doet en dan helemaal aan de buitenkant is ook leuk.
Je moet hem alleen wel binnen handbereik houden anders kan je niet bij de start en stop knop -O-
Max. Achter elkaar neemt die 30 min. Opdaarna moet die automatisch stoppen, je kan wel op 1 volle batterij 2 1/2 u opnemen, alleen worden dan 5 van 30 min :D

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:09

:') :') :') hoe doen ze het dan met crossmotor? Grapjassen die zit ook boven op de helm en die vallen vaker dan wij van ons paard. Mijn vriend heeft dat dit ook boven op de helm en maakte ook een koprol, ja camera brak af maar nieuwe beugel erop en het is weer klaar.

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 14:15

PrizTwir schreef:
:') :') :') hoe doen ze het dan met crossmotor? Grapjassen die zit ook boven op de helm en die vallen vaker dan wij van ons paard. Mijn vriend heeft dat dit ook boven op de helm en maakte ook een koprol, ja camera brak af maar nieuwe beugel erop en het is weer klaar.

thanks _O- _O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:18

Twee gaatjes zien er aan de buitenkant onschuldig uit ja maar ooit een cap ontleed? Levensgevaarlijk dit maar veel plezier ermee. :)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:41

Heb diverse caps ontleed gezien die zelfs oud waren en tig keren gevallen-gestuiterd-gegooid en er was van binnen niks kapot dus mensen maak in godsnaam niet zo'n paniek TJEEEEEEEEEEEMIG!!!!! :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:44

Typisch bokt.

Waardeloos.

TS, wat een handig ding! Jammer dat ik niet zo fanatiek meer ben met paardrijden, anders had ik het zeker zelf overwogen aan te schaffen :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:49

Ik ga echt geen nieuwe cap kopen bij iedere keer dat hij valt, en ik denk maar weinig bokkers want haast iedereen stapt meteen weer op na een (niet te harde) val. Heel veel plezier met je camera! Ziet er superleuk uit :)

kiolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:59

Goed idee, heb er een bij de aldi gekocht en ben nog aan het uitvogelen hoe ik hem op mijn cap ga bevestigen.
Door het gefilter heen komen er al wat ideeën.
Ik blijf volgen.

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:06

toevallig! zag er vandaag ook bij de kruidvat een in de aanbieding. voor 60,- een camera met 1GB (zelf doe ik er dan een kaartje van 4GB in) en met allerlei accessoires. dus ook een band voor om je cap, anders zou ik hem echt niet kopen, want wat iedereen hier al zegt, vertrouw ik het niet als die camera zo op mijn cap is bevestigd als hoe jij hem nu hebt gedaan. No offence hoor! is ieder zijn keus!

voor de nieuwsgierige:
https://www.kruidvat.nl/denver-ac-5000w ... /p/3071209

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:13

oh ik kan me hier zo aan ergeren! Typisch bokt weer.

Wat een koopje, veel plezier ermee!

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:25

Wat leuk! Bedankt voor de tip TS!

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 16:48

DestinyJoy schreef:
toevallig! zag er vandaag ook bij de kruidvat een in de aanbieding. voor 60,- een camera met 1GB (zelf doe ik er dan een kaartje van 4GB in) en met allerlei accessoires. dus ook een band voor om je cap, anders zou ik hem echt niet kopen, want wat iedereen hier al zegt, vertrouw ik het niet als die camera zo op mijn cap is bevestigd als hoe jij hem nu hebt gedaan. No offence hoor! is ieder zijn keus!

voor de nieuwsgierige:
https://www.kruidvat.nl/denver-ac-5000w ... /p/3071209

Ik zag hem net ook in de folder, jammer heb nu deze al.
Zit een afstandbediening bij, erg handig als die op je hoofd zit, maakt de plaats van de bevestiging niet uit :D
Noja misschien in de toekomst, eerst deze maar uitproberen, ga hem morgen op mijn paard proberen :--

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:08

Wel een leuk idee, maar ik vind het maar gevaarlijk. Ook als je ergens blijft haken en zeker op buitenrit.
En om dan gaatjes in je cap te boren is wel zonde van je geld. (Tenzij je nog een cap hebt)

Maar het is maar wat je leuk vind! :P

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:14

Het is wel een koopje, maar ik vind de bevestiging ook niet je van het.
Een gat boren in je cap levert je daar per direkt een zwak punt op en dus minder bescherming mocht je vallen.
Ik zou eerder iets geknutseld hebben met elastiek wat je om/over de cap trekt.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:26

Ik vind je manier van vast maken eerlijk gezegd ook niet zo handig. Is gewoon een paar bandjes nylon en een paar plastic schuifjes op de markt kopen niet veel makkelijker dan dat ding helemaal vastmaken met bouten? Die band van het hoofdlampje lijkt me helemaal een goede!

Het lijkt me opzich wel leuk zeker voor 30 euro maar ik denk dat ik er vanwege de wisselende ervaringen hier maar geen ga kopen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:37

Ts, in de wel of geen goede plaats discussie ga ik niet mee doen maar wil wel even iets aanvullen.
De wet verplicht inderdaad niet dat je met een cap rijd, maar! de verzekering heeft het volle recht zich bij een ongeval ervan tussen te trekken bij elke schade aan jou of de tegenpartij indien er geen sprake is van correct tuig en optoming, zowel bij paard als ruiter. Dus, je hebt nu 2 gaatjes in jou cap en hebt jou bescherming eigenlijk vernield, dus ze hebben elk recht om bij een ongeval te zeggen: Nee, we betalen niet!

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:11

Ik vind het wel leuk zo'n camera, maar vraag mij af, moet je hem op je cap plaatsen, of weet iemand of er ook een mogelijkheid is hem vast te maken aan het hoofdstel?
Of heb ik nu een heel dom idee?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 06:19

Hoofdstel zal technisch best gaan, maar dan moet je wel een paard hebben wat zijn hoofd enorm stil houdt, anders word je tijdens het kijken van het filmpje toch wat misselijk.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 07:14

DeMolenhoek schreef:
Ts, in de wel of geen goede plaats discussie ga ik niet mee doen maar wil wel even iets aanvullen.
De wet verplicht inderdaad niet dat je met een cap rijd, maar! de verzekering heeft het volle recht zich bij een ongeval ervan tussen te trekken bij elke schade aan jou of de tegenpartij indien er geen sprake is van correct tuig en optoming, zowel bij paard als ruiter. Dus, je hebt nu 2 gaatjes in jou cap en hebt jou bescherming eigenlijk vernield, dus ze hebben elk recht om bij een ongeval te zeggen: Nee, we betalen niet!

Loopt het topic net weer lekker krijgen we dit weer. Geloof dat ik maar eens tem.