Verder vind ik dat ie voor die prijs leuk filmt !
Vraagje... Wat voor een geheugenkaart moet erin?
Want ik vind dat je vreselijk veel geld ervoor hebt betaalt.
Maar dat kan ook aan mij liggen.. Ik ken alleen de standaard SD en microSD kaartjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zou ook wel een leuk effect geven!
Ik dacht bij de titel "jeeej die wil ik ook", maar het is helaas hetzelfde merk als die van de Kruidvat, en daar heb ik slechte ervaring mee, was stuk bij aankoop...
(niet alleen bij mij helaas, iets van fabrieksfout..? )

_l_amanda_l_ schreef:Ah, niet op de hond gemonteerd?Zou ook wel een leuk effect geven!
Ik dacht bij de titel "jeeej die wil ik ook", maar het is helaas hetzelfde merk als die van de Kruidvat, en daar heb ik slechte ervaring mee, was stuk bij aankoop...
Mag ik vragen wat voor merk geheugenkaartje je gekocht hebt? Misschien had ik een raar merk, lag het daar aan? Lijkt me best tof voor op de sulky, zo'n cameraatje! Kan ik weer met twee handen sturen![]()
En al dat gezeur over dat het niet mag van de KHNS: wie weet wil TS wel alleen maar buiten crossen en heeft de KHNS er niks over te melden? Half Nederland rijdt zonder cap buiten, daar zegt ook niemand wat over. Leven en laten leven, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn
_l_amanda_l_ schreef:Ah, niet op de hond gemonteerd?Zou ook wel een leuk effect geven!
Mag ik vragen wat voor merk geheugenkaartje je gekocht hebt? Misschien had ik een raar merk, lag het daar aan? Lijkt me best tof voor op de sulky, zo'n cameraatje! Kan ik weer met twee handen sturen![]()
En al dat gezeur over dat het niet mag van de KHNS: wie weet wil TS wel alleen maar buiten crossen en heeft de KHNS er niks over te melden? Half Nederland rijdt zonder cap buiten, daar zegt ook niemand wat over. Leven en laten leven, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn
)
, dacht voor die 30 euro probeer ik het gewoon.
DestinyJoy schreef:toevallig! zag er vandaag ook bij de kruidvat een in de aanbieding. voor 60,- een camera met 1GB (zelf doe ik er dan een kaartje van 4GB in) en met allerlei accessoires. dus ook een band voor om je cap, anders zou ik hem echt niet kopen, want wat iedereen hier al zegt, vertrouw ik het niet als die camera zo op mijn cap is bevestigd als hoe jij hem nu hebt gedaan. No offence hoor! is ieder zijn keus!
voor de nieuwsgierige:
https://www.kruidvat.nl/denver-ac-5000w ... /p/3071209
DeMolenhoek schreef:Ts, in de wel of geen goede plaats discussie ga ik niet mee doen maar wil wel even iets aanvullen.
De wet verplicht inderdaad niet dat je met een cap rijd, maar! de verzekering heeft het volle recht zich bij een ongeval ervan tussen te trekken bij elke schade aan jou of de tegenpartij indien er geen sprake is van correct tuig en optoming, zowel bij paard als ruiter. Dus, je hebt nu 2 gaatjes in jou cap en hebt jou bescherming eigenlijk vernield, dus ze hebben elk recht om bij een ongeval te zeggen: Nee, we betalen niet!