Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Johnnydepony schreef:Vraag hem als vervroegd verjaardagscadeau
brechtje122 schreef:Bij de Decathlon heb je inderdaad mooie goedkope caps![]()
Bijvoorbeeld deze: http://www.decathlon.nl/ruiterhelm-safe ... 18039.html
LiannePuthzy schreef:maar dan moet een cap van 20 euro wel passen, als mijn cap kapot is moeten mijn ouders 100 euro uit geven voor een nieuwe uvex omdat dat de enige cap is die goed bij mij zit, heb ook alle goedkope caps van decatlon enzo gepast
fourseasons schreef:KimD, een cap is eigenlijk gewoon een must. Als je zonder cap van je paard flikkert kan het nog wel eens veel meer gaan kosten dan enkel die 50 euro voor een cap. Paardensport is nou eenmaal duur en een cap is toch wel een must vind ik, tenzij je je hoofd kapot wilt hebben natuurlijk.
Bij sommige mensen is dat eenmaal niet vanzelfsprekend. KimD schreef:fourseasons schreef:KimD, een cap is eigenlijk gewoon een must. Als je zonder cap van je paard flikkert kan het nog wel eens veel meer gaan kosten dan enkel die 50 euro voor een cap. Paardensport is nou eenmaal duur en een cap is toch wel een must vind ik, tenzij je je hoofd kapot wilt hebben natuurlijk.
Ik heb 6 jaar met dezelfde cap gereden. Ook vaak genoeg mee gevallen en ik leef ook nog zonder hoofdzonden.Bij sommige mensen is dat eenmaal niet vanzelfsprekend.
Ewona schreef:Wat raar, het lijkt wel de omgekeerde wereld !!
Ik geloof mijn ogen niet als ik dit lees ...
In veel gevallen moeten de ouders smeken aan hun kind om een cap te dragen.
Kan toch niet zo zijn dat die van ts het nut van een cap niet inzien.
Dan maar zelf een cap kopen, ik vind het super dat je niet zonder cap of met beschadigde cap wil rijden.
Onze dochter heeft ook eentje van Decathlon, een verstelbare, valt prima mee en was niet zo duur.
KimD schreef:Ewona schreef:Wat raar, het lijkt wel de omgekeerde wereld !!
Dan maar zelf een cap kopen, ik vind het super dat je niet zonder cap of met beschadigde cap wil rijden.
Onze dochter heeft ook eentje van Decathlon, een verstelbare, valt prima mee en was niet zo duur.
Je weet dat de decathlon caps niet zo goed uit de test komen? Als een cap €20,- zou zijn zouden vast niet veel ouders zich hoeven bedenken. Maar een goede, stevige, goed geteste en fijn zittende cap loopt toch al snel tegen de €70,- als niet meer. Mijn Kavalkade cap iig wel.

KimD schreef:Ewona schreef:Wat raar, het lijkt wel de omgekeerde wereld !!
Je weet dat de decathlon caps niet zo goed uit de test komen? Als een cap €20,- zou zijn zouden vast niet veel ouders zich hoeven bedenken. Maar een goede, stevige, goed geteste en fijn zittende cap loopt toch al snel tegen de €70,- als niet meer. Mijn Kavalkade cap iig wel.