Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouja, genoeg gezegd. Geniet van je nieuwe kanjer! Tieneke schreef:Ik heb contact opgenomen met het AVS via mail. Ik weet zeker dat hij stamboekwaardig is en ben ook zeker van zijn afstamming, heb hier ook een papier van gezien. Hij was ook goed op internet te vinden vanaf zijn geboorte, dus daarvan ben ik wel overtuigd.
dus ik verkoop rustig een ruintje met volle registratie á 700 euro voor 750 - 1000 euro. Ik heb nu ook 2 jonkies staan die niet zo duur weg mogen, de ene kost me pakweg 500 en de andere pakweg 700 voor de volle registratie, ze mogen voor iets meer dan die kosten weg (en gaan alleen gechipt en geregistreerd weg). Overigens dek ik alleen met scid ca en lfs vrije mannen en vrouwen, mijn hele kudde is vrij daarvan. Tieneke schreef:Even nog voor de goede orde een vraag. Ik heb de annulatie van de koop nog bevestigd via aangetekend schrijven. De brief is niet uitgereikt (dus geweigerd of niet afgehaald), dus ik vermoed dat de kous hiermee af is en de verkoper nu helemaal geen poot meer heeft om op te staan?