Paard trekt zich met vol gewicht los.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Re: Paard trekt zich met vol gewicht los.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:52

Ik heb de andere ook gehad en vind die wat onhandiger in gebruik en nog teveel druk houden als er iets is. Vandaar de keuze voor de Safe Clip

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:51

@Kostolany: Die bedoelde ik inderdaad ergens helemaal aan het begin van het topic. Ga er misschien zelf ook maar eentje bestellen. Want hoewel onze huidige paarden gelukkig normaal gesproken niet gaan hangen vind ik het zeker bij aanbinden aan de trailer wel een veilig idee.

IsmaySenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 17:27

Heb even meegelezen en de tips die gegeven zin ga ik ook even proberen

ankeanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:16

misschien kan je oefenen met je longetouw vast te maken aan halster en aan haakje... das langer...
en een vriend van mij heeft ook een paard en die had het probleem dat ze nergens alleen kon zijn, ze moest altijd een vriendje hebben of ze flipte gewoon. DAt was dus ook zo wanneer je haar wou opzadelen en even alleen liet staan om iets te halen en je kwam terug en ze liep daar gewoon opeens los helemaal doorgedraaid en aan het steigeren... maar die vriend heeft toe zo'n speciale halster gekocht en dat hielp echt enorm!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:21

Lijkt me een lastig iets, want dat leer je niet zomaar af.

Daarom zeg ik ook altijd hoe dan ook wel leren vast te staan en niet te leren los te staan.

Want ooit moet ie toch ergens vaststaan.

Mijn paard deed dat ook, maar door er direct bij te zijn en in te grijpen is het afgeleerd.
Het is inderdaad geen pretje als je paard zo doet.