Wat jammer dat je maar 1 code per keer kan gebruiken.Want op de voorpagina staat ook een code voor 15 euro korting...
DewiFoto schreef:Wat jammer dat je maar 1 code per keer kan gebruiken.Want op de voorpagina staat ook een code voor 15 euro korting...Moet je gewoon even rekenen wat voordeliger is
Naomi_Haffie schreef:Ik wil ook die 20 procent zit alleen op mn telefoon dus kanni zoeken ieman die me wil pben? :pMaar je gaat toch geen bestelling plaatsen via je telefoon. Kun je toch vanavond ook zelf zoeken?
jaaa de 20 % gevonden! bedankt voor de tip! was even moeilijk maar toen kwam er een lampje in mijn hoofd!
DewiFoto schreef:Wat jammer dat je maar 1 code per keer kan gebruiken.Want op de voorpagina staat ook een code voor 15 euro korting...Moet je wel eerst minimaal €75,- uitgeven.
Zal ik dan drie hints geven van degene die ik heb gevonden? - Je krijgt altijd een rel-topic als je er geen op hebt.- Heel belangerijk om deze te beschermen.- 'Pootjesbuidel'
NikkiEnJij schreef:Zal ik dan drie hints geven van degene die ik heb gevonden? - Je krijgt altijd een rel-topic als je er geen op hebt.- Heel belangerijk om deze te beschermen.- 'Pootjesbuidel' haha supergoed!! (ik had hem al trouwens)
Joehoee 20% korting gevonden en 4x 10% Nog even 2 vinden TIP: als je met je muis over de afbeeldingen gaat komt het paasei beter te voorschijn!