Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Balou_k schreef:Mooi, dus als jij iets te koop zet en je mist een 0 achter de 10 bijv. dan mag ik het op komen halen voor €10,- in plaats van €100,-? Bah bah.. Hypcriet zeg, doe een ander niet wat je zelf ook niet wilt over komen een foutje is zo gemaakt.. Ook de Divoza maakt fouten, want oh ja? Daar werken mensen.
Balou_k schreef:Mooi, dus als jij iets te koop zet en je mist een 0 achter de 10 bijv. dan mag ik het op komen halen voor €10,- in plaats van €100,-? Bah bah.. Hypcriet zeg, doe een ander niet wat je zelf ook niet wilt over komen een foutje is zo gemaakt.. Ook de Divoza maakt fouten, want oh ja? Daar werken mensen.
Balou_k schreef:Er zit geen verschil in, er is een fout en de fout is duidelijk en daar gaat het om..
Als de sokken werkelijk gratis waren geweest had ik ze jullie met alle liefde gegund.
Ik ben overigens niet teleurgesteld, mensen zijn nu eenmaal egoïstisch. En ja ik ook dat is onze aard.
.Balou_k schreef:Mooi, dus als jij iets te koop zet en je mist een 0 achter de 10 bijv. dan mag ik het op komen halen voor €10,- in plaats van €100,-? Bah bah.. Hypcriet zeg, doe een ander niet wat je zelf ook niet wilt over komen een foutje is zo gemaakt.. Ook de Divoza maakt fouten, want oh ja? Daar werken mensen.