Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peelie schreef:Maar er zijn de afgelopen 6 maanden alleen maar juryleden die naar me toe komen dat ze haflingers niks vinden en dat ze ne daarom niet punten en gisteren dus weer... Ik ben het spuug zat.
Het was meer ook even een klaagzang, even mijn frustratie kwijt...
Het is ontzettend kinderachtig dat juryleden zo doen. En nee, dit zuig ik niet uit mijn duim, dit zeggen juryleden letterlijk tegen mij.
...

Enne lekker poep aan hebben hoor , als je zelf maar fijn gereden hebt !
JessAndHope schreef:Wacht even... je wilt je haf verkopen om er een kwpn voor terug te kopen zodat je van één of andere idiote jury meer punten krijgt dan dat je nu krijgt?
Klinkt mij in de oren alsof je de wedstrijden leuk vind en die paarden... tsja... die heb je er voor nodigZal uiteraard niet zo zijn, maar ik zou absoluut never nooit niet mijn lieve knol verkopen omdat een jury hem/haar onderwaardeerd. Dan maar geen wedstrijden
Sorry, maar als ik het zelfs zie
Suus___ schreef:Ts heb je toevallig een filmpje ik ben wel erg nieuwsgierig geworden.
Ik jureer zelf ook en durf van mezelf te zeggen dat t niet uitmaakt of je met een kwpn of met een trekpaard de ring betreed. Goede proef is goede proef. Wel worden er op haflinger wedstrijden imo hoger gescoord misschien ook wel logisch omdat je allemaal paarden hebt met dezelfde rastypische belemmeringen en je die daardoor misschien minder opmerkt dan als je net een paard hebt gehad die dit niet had. Wat natuurlijk niet zo hoort maar ik me wel kan voorstellen.
Een paard wat in de basis beter is en dezelfde proef rijd als jij zal boven je eindigen maar dat geld andersom ook.
Peelie schreef:Ik was er al bang voor dat sommige niet geloven dat juryleden letter in mij gezicht zeggen dat ze me minder punten omdat ik een haf heb. Jammer.

Dat sloeg gewoon echt nergens meer op
Hij is echt al een heel eind verbeterd.Mousmous schreef:@ Marcella
Een jurylid mag een klasse niet beoordelen als er lesklanten van haar in die klasse meerijden. Ik neem aan dat de organisatie dat ook opgemerkt heeft als jij dat op die wedstrijd ook gehoord hebt. Dat zou ik dan toch bij het secretariaat gemeld hebben.