DressuurApp Nederland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LaureJacobs

Re: DressuurApp Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:55

Aha, ja dat ligt er aan welke gsm dat je hebt. De app is oorspronkelijk ontwikkeld in het Duits. Bij sommige gsm's schakelt hij automatisch over naar het Nederlands, maar bij anderen (zoals bij jou waarschijnlijk) moet je dan nog een Nederlandse stem (gratis) downloaden in de Playstore.

Je vindt hem onder Playstore --> APPS -->svox jan :)
Laat je even iets weten als je hem gevonden hebt en het zo lukt? :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:58

Nee ht gaat niet om de stem haha.
maar de nederlandse knhs dressuurproeven bedoel ik. Die heb ik nog niet kunnen vinden.

Winten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:20

Ik gebruik Anton ook regelmatig. Werkt goed en is onafhankelijk hoe snel je rijdt of hoe groot de paddock is omdat het gebruik maakt van het kompas en de GPS van je GSM. Daardoor weet Anton in welke richting je rijdt en waar je je bevindt. Als je bvb. naar links moet, komt het volgende commando pas als je werkelijk naar links gedraaid bent, anders komt er geen commando.
Er zijn enkel Belgische proeven voorhanden.
Zijn de KNHS proeven publiek beschikbaar of moet je die kopen bij de KNHS?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:23

Echt zo fijn dat de FEI proeven in het Nederlands erop staan! Heb vorige keer de hele proef moeten vertalen! Echt top app!

TTNB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:28

Zou heel graag willen dat de proeven in het Nederlands worden opgelezen i.p.v. met een Amerikaans accent bij bijvoorbeeld Dressage Caller.
Heb de nederlandse stemmen wel op mijn telefoon staan, maar ik kan ze niet kiezen in de App?
Of weet iemand een andere App waarmee dit wel kan?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:44

Winten schreef:
Ik gebruik Anton ook regelmatig. Werkt goed en is onafhankelijk hoe snel je rijdt of hoe groot de paddock is omdat het gebruik maakt van het kompas en de GPS van je GSM. Daardoor weet Anton in welke richting je rijdt en waar je je bevindt. Als je bvb. naar links moet, komt het volgende commando pas als je werkelijk naar links gedraaid bent, anders komt er geen commando.
Er zijn enkel Belgische proeven voorhanden.
Zijn de KNHS proeven publiek beschikbaar of moet je die kopen bij de KNHS?

De KNHS proeven zijn publiek beschikbaar (op www.dressuurpoeven.nl) staan ze allemaal in link vermeld.

Als er een app zou komen waarbij de KNHS proeven voorgelezen worden zou ik deze zeker aanschaffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 07:00

Hier ook!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 07:56

Inderdaad! Zou echt een fijne uitvinding zijn met de Nederlandse proeven!
Afgelopen week geprobeerd via n YouTube filmpje mee te rijden alleen is het internet op stal te traag om t afspelen van de video door te laten lopen zonder pauze.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 11:29

Je kan ook met de spraakmemo op je gsm een proef mee lezen van YouTube, zo heb ik dat iig gedaan dan zit je vaak wel goed kwa rustpauzes.
Dus pc aan, proef opzoeken, boekje erbij, spraakmemo aan en voorlezen maar. :)

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:11

Heb nu inderdaad het geluid van een YouTube filmpje op mijn telefoon opgeslagen met behulp van de spraak recorder.
Vanmiddag eens testen of het werkt.

amber_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:54

Ik ga ook maar eens een kijkje nemen in de appstore ! Lijkt me erg handig aangezien ik vaak vergeet waar ik het proevenboekje nou neer heb gelegd na het vorige concour... Maar hier nog een handige link waarin je het YouTube filmpje gelijk kan omzetten naar een MP3 bestand en het gelijk tussen je muziek op je mobiel zet door simpel weg de link in te vullen :) : http://www.youtube-mp3.org/nl