Mijn fijnste is toch wel eentje van Eurostar. Hoog model, wat voor mij echt een must is omdat ik geen zin heb om steeds mn broek op te trekken tijdens het rijden..
Ik heb ook een jeansbroek van hkm gehad. Zat heerlijk en ik kreeg er veel complimenten over. Toch ging hij eerder kapot dan de andere rijbroeken die ik heb. Mijn favoriet zijn absoluut de easy rider broeken. Zit heerlijk en blijven mooi.
Es_ther
Geplaatst: 24-02-14 14:12
Geen jeans, maar wel 1 van Rider Pro. Heerlijk ding, alleen te lang, maar ik ben ook erg klein .
Mijn nieuwe broek is binnen. Hij is heerlijk soepel maar valt erg groot. Ik heb nu een 38, maar denk dat zelfs een 36 mij zou passen. Hij zit als een lekkere jogging broek. Nu maar hopen dat ik m niet uitloop.
Ik heb van Harry's horse, niet te duur en zitten fijn
AcrylicMess
Geplaatst: 15-03-14 15:47
Ik heb 1 zo'n hele goedkope zwarte egale broek ik weet niet eens van welk merk die is heeft me ooit €30,- gekost en ik heb een groene van pro rider dat zijn de lekkerste rijbroeken die ik heb. Ik heb in totaal nu 6 rijbroeken en wil nog graag een jeansbroek aan schaffen omdat ik ze vooral erg mooi vind.