Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dan zouden ze nog steeds niet bang mogen zijn van een bakrand denk ik dan.
)Amaranth7 schreef:Maar een groene fries heeft hier toch vaker last van als een groene kwpn'ers. Vooral dat lompe, dat hebben toch meer friezen als kwpn'ers.

FriesWytske schreef:Dit zijn geen friezenkwaaltjes. Dit is gewoon een paard wat duidelijkheid mist.
Ik zou het paard wegbrengen naar iemand die er veel meer verstand van heeft. Want je bent nu samen met de eigenaar al een jaar aan het aanmodderen. En daar helpt het hele NH gedoe niet bij.
Hier weten alle jonge paarden hoever ze kunnen gaan. Dat leren ze al vanaf veulen. En zo nog nooit problemen mee gehad.

Shivatjuh01 schreef:Onder grondwerk versta ik, simpel aan de hand oefenen, maar we zijn ook bezig met wijken voor druk en de verschillende kanten op gaan (denk dus aan voorwaarts, achterwaarts en zijwaarts). Morgen hebben we n clinc NH. Ik gebruik inderdaad ook regelmatig n touwhalster en leadrope. Maar doordat de bak zo eng is, is er vaak niet veel focus en ben ik vaak meer bezig met aandacht en attentie vragen dan dat we aan oefeningen toe komen.