Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sassol schreef:Zo'n ding: http://www.dochorse.nl/voerzak.html
Belangrijk lijkt me dat je de cirkel doorbreekt, door anders te voeren zou dat misschien kunnen werken.

PrimaDonna_ schreef:We staan nu bijna 1 jaar op het nieuwe stuk en hij is het eigenlijk sinds de winter pas gaan doen.. Hij is toen veel afgevallen omdat hij dan snel slijt vanwege zijn verleden.
Sassol schreef:PrimaDonna_ schreef:We staan nu bijna 1 jaar op het nieuwe stuk en hij is het eigenlijk sinds de winter pas gaan doen.. Hij is toen veel afgevallen omdat hij dan snel slijt vanwege zijn verleden.
Hoe bedoel je 'hij slijt snel vanwege zijn verleden'? Lijkt mij dat als een paard in de winter veel afvalt, hij gewoon te weinig binnen krijgt.
PrimaDonna_ schreef:Hij heeft voordat hij bij ons kwam weinig voeding gekregen, heb ik hier al eerder benoemd.
In de zomer staat hij de hele dag op het land en haalt hier flink wat voeding uit, nu hij nog maar weinig op het land staat en veel op stal staat krijgt hij gewoon meer hooi.
Hij heeft ook 3 maanden stil gestaan ivm een hoefzweer en het slechte weer dus is veel bespiering kwijt geraakt. Heb ook al een paar keer voorgesteld om hem 4x te gaan voeren maar dit wil de eigenaresse niet.
Lijkt mij niet dat hij honger zal hebben...