Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maree98 schreef:Rex rolfo, dat heb je goed
En nog jong dus idd soms wat baldadig en pittig om mee te werken.
Pauline schreef:Het valt mij op dat je ontzettend oordeelt over de eigenaren. J betiteld ze al egoïstisch en dat ze niet goed voor hun paard zorgen in jouw ogen.
Paard is iedere dag n handen bij de staleigenaar en wordt 2-3 keer gereden door jou, prima toch? Ik zie het wegkwijnen niet. En als jij weg gaat zullen ze misschien wel iemand anders willen, of zelf meer komen. Dat weet je niet en daar heb je geen invloed op.
lovepaard123 schreef:Heeft een van deze reacties al geholpen?![]()
stolzz niet alles heeft met jaloezie te maken![]()

Er zijn idd dieren die er slechter af zijn

Justico schreef:Vervelende situatie. Toch snap ik nooit zo goed waarom je als verzorgster moet betalen voor het rijden en verzorgen voor een (verzorg)paard/pony. Ik snap dat niet. Mogen eigenaren niet blij zijn als er iemand voor hun paard/pony zorgt? In de meeste gevallen besteden eigenaren dit uit aan mensen die geen eigen paard hebben, & ze er zelf dus niet genoeg tijd voor hebben. Ik vind het erg bijzonder. Maar goed, dit heeft natuurlijk niet veel met jouw situatie te maken.. Ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze kunt maken.
lianne484 schreef:haha dat snap ik dus ook nooit. Iemand heeft een paard, de eigenaar kan een paar dagen niet en dan moet de bijrijder ook nog betalen om te mogen rijden?
Jannepauli schreef:Ik begrijp eigenlijk niet wat je van de eigenaren verwacht..
Ze hebben kennelijk genoeg vertrouwen in je en betalen het onderhoud en de verzorging. Jij wilt meer? Moeten ze zich actief met jou en het paard gaan bemoeien?
Weet je: er is er maar één die dit kan oplossen: dat ben je zelf. Wees pro-actief en zoek een goede kennis/vriend/vriendin die bereid is om het paard te longeren als je dat zelf niet kunt. Stilzwijgen instellen naar de eigenaren is ook niet slim: hou ze op de hoogte, toon belangstelling, práát..
Achter hun rug om klagen bij de stalhouder, ze op het internet beschuldigen van smoesjes, van leugens.. dat lijkt me niet de manier.

Jannepauli schreef:Hebben de eigenaren je uitgelegd waarom je niet door een ander mag laten longeren op de dagen dat jij er niet bent?