Dilemma, wat moet ik nou doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

justkid

Re: Dilemma, wat moet ik nou doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:25

Als aanvulling op GamblersCup.
En ruitje +:)+

Paard moet verhuizen op zijn oude dag, dat kan ook nogal een impact hebben. De markt is slecht en jij weet niet wat er mee gebeurt. Het is uit jouw handen en je bent ook niet in de buurt om een oogje in het zeil te houden.

Paard heeft geen besef, het is vooral voor jou moeilijk :(:) Het lijkt me een vreselijke beslissing om te nemen.
Maar als je het in eigen hand houdt dan kun je je zelf dat niet verwijten, als je hem verkoopt (als dat lukt) hou je twijfel.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 22:11

Ook ik ga mee met een aantal hier.
Laat hem gaan, jij gaat naar het buitenland, wie weet wat voor rot toekomst hij krijgt bij een ander.
Onze 28 jarige zou ik nooit meer ergens anders heen brengen, wij hebben twee jaar terug over emigreren gedacht en zei toen gelijk,die reis doe il hem niet aan dan gaat hij naar de groene weides.

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 14:57

Het zijn moeilijke beslissingen vooral met zo'n oudje

Ik ben helaas gigantisch op mijn bek gegaan met 1 merrie
Zie [VVDD] Grote zoekactie begonnen

We hebben nog een oudje hier lopen van 28 nu en wij hebben besloten dat als het er op komt om wat voor reden dan ook dat ik haar zou moeten verhuizen dat zij wordt ingeslapen

Succes met je beslissing!

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 13:13

Ik heb gelukkig de mogelijkheid gekregen (in samenwerking met mijn ouders) nog even aan te kijken met ander voer etc. en te zien of dat vruchten afwerpt. Dit gaat in samenwerking met de tandarts/dierenarts, dus bokkers, geen zorgen. Als dit geen vruchten afwerpt, maak ik alsnog de definitieve beslissing.

Ik wil iedereen bedanken voor de heldere antwoorden, ik heb er echt wat aan gehad en het liet even het licht schijnen op de dingen die ik nog niet helder had.