Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
estella81 schreef:Ik ben inmiddels bij de manueel therapeut geweest. Allereerst wilde hij de gegevens van de laatste rontgenfotos hebben. Logisch. en heeft hij gekeken in hoeverre mijn rug nog naar behoren buigt. Mijn rug buigt een stuk minder makkelijk naar rechts.. De rugspieren zijn gespannen dat hij de komende tijd gaat verbeteren door dry-neadeling. De tweede afspraak heeft hij voorzichtig mijn rug gemobiliseerd (geen gekraak maar meer gebogen) en ik merk dat ik makkelijker naar links buig. Rechts is niet veel verbeterd. Volgende week afspraak 3. ben met name benieuwd naar het dry-neadeling... hoor daar goede verhalen over.

ze hebben hem opnieuw opgebouwd uit schaafsel en ijzer en weet ikwat. 3 operaties gehad, een maand in het ziekenhuis en 3 maanden een korset. Sinds vorige week officieel klaar met revalideren. Helaas nog steeds elke dag last. Lang staan kan kk nog steeds niet, en ook paardrijden is erg zwaar.
Tazzey schreef:Ik heb gehoord dat ik opgenomen moet worden in Heliomare om te gaan revalideren omdat de poliklinische revalidatie helemaal niet goed gaat. Ik ga alleen maar achteruit

Ik heb me onmiddellijk een bal gekocht om terug te beginnen trainen!
). Dus ik focus me dan maar op grondwerk in alle soorten en maten