startpas afmelden bij verkoop, knhs wil dat we doorbetalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: startpas afmelden bij verkoop, knhs wil dat we doorbetalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 10:20

Maar waarom maak je niet gebruik van het aanbod van het overschrijven naar een ander paard. Wie weet gaat die zo goed dat ze eind van dit jaar al start.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 23:58

Omdat dat aanbod er niet is. Dat was een hersenspinsel van mij zelf om eventueel een compromis te bereiken.

Dat paard zou eigenlijk voorlopig alleen in België uitgebracht worden. Alleen als hij klaar is voor de L eventing zou hij eventueel mede in Nederland mee gestart gaan worden maar daar waren we nog niet over uit. Dat paard moet nog 4 worden dus dit jaar gaat hij daar nooit aan toe zijn.

Ik vind het niet fair dat ik een vol jaar moet betalen voor een pony die we niet meer hebben. Dat je de rest van het jaar niet terug krijgt, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar een vol jaar?

Hier in België kon ik hem zo afmelden, was daar nog veel later mee, waarom kan dat in Nederland niet ook?

purny

Re: startpas afmelden bij verkoop, knhs wil dat we doorbetalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:35

Zoals bij de voorwaarde aangegeven staat is wanneer je je paard niet op tijd afmeld je door moet betalen. Toen je die overeenkomst aanging ben je daarmee akkoord gegaan. Maar wil je dit je hele leven of een tijd laten beheersen? Je moet betalen het is niet anders. Neem het mee en richt je energie op belangrijkere dingen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:37

purny schreef:
Zoals bij de voorwaarde aangegeven staat is wanneer je je paard niet op tijd afmeld je door moet betalen. Toen je die overeenkomst aanging ben je daarmee akkoord gegaan. Maar wil je dit je hele leven of een tijd laten beheersen? Je moet betalen het is niet anders. Neem het mee en richt je energie op belangrijkere dingen.

Nou zeg dat wel hé!!
Je zegt wel dat je je er niet druk om maakt, maar volgens mij doe je dat nog altijd wel...