Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cl_Fr schreef:Ik heb sinds een half jaar Mondoni rijlaarzen. zitten super fijn, gebruik ze zowel voor dressuur als springen.
Pasvorm van de 'goedkopere' mondoni laarzen zaten bij mij niet goed. gewoon even naar de divoza gaan, daar hebben ze heel veel soorten.
http://www.divoza.com/mobiel/collectie/ ... laars.html
friendly schreef:Iemand hier die weet hoe je je maat opmeet voor de mondoni kendall? Van de matentabel wordt ik niet veel wijzer van waar tot waar je de hoogte meet en de breedte. Of komt het gewoon overeen met (op de divoza site dan) petrie waar een plaatje van bij staat dat je het van onderkant voer tot knieholte meet en de breedte op het dikste punt?
friendly schreef:Iemand hier die weet hoe je je maat opmeet voor de mondoni kendall? Van de matentabel wordt ik niet veel wijzer van waar tot waar je de hoogte meet en de breedte. Of komt het gewoon overeen met (op de divoza site dan) petrie waar een plaatje van bij staat dat je het van onderkant voer tot knieholte meet en de breedte op het dikste punt?
emily2105 schreef:Babootje schreef:Ik heb nog een paar leren Petrie rijlaarzen die van mijn dochter zijn geweest. Zien er nog erg mooi uit. Mogen weg voor 50,00 ex verzendkosten. Of je moet ze komen passen, ik zit in Den Haag. Het is maat 36,5, hoogte 47 en kuitmaat 33.
Ts heeft laten weten dat ze maat 40 heeft.
Larizzie schreef:Ik,heb er nu een paar gezien van Cavallo die ik heel mooi vind wat is jullie mening en,ervaring op Cavallo?
joafan2003 schreef:Larizzie schreef:Ik,heb er nu een paar gezien van Cavallo die ik heel mooi vind wat is jullie mening en,ervaring op Cavallo?
Ik heb mijn Cavallo polar jump nu 2.5 jaar en draag ze zomer en winter 5 dagen per week en ben er zeer tevreden over, ritsen doen het nog allebei, geen beschadigingen en de pasvorm is nog super!
joafan2003 schreef:ja die vond ik ook heel mooi en ook de gewone Cavallo polar kan je daar ook dressuur mee rijden en springen?