Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Varekaj schreef:@ Ayasha: denk je dat? Je mag met een lrv-licentie 4 eventings van de VLP meerijden als er genoeg startplaatsen zijn en andersom geldt dat ook. Er zijn er nog van onze club die af en toe VLP starten als er bij ons geen wedstrijd is. Zou het niet kunnen dat ze LRV als officiële wedstrijden zien, aangezien die beiden tot vorig jaar allebei subsidie kregen van de overheid?
Optiwolk schreef:Ik ben bewust voor WVUR/HROV gegaan want:
1) ik die 6 jaar dat ik start heb ik nog 0 keer op gras moeten starten. Altijd zand, vaak geopad in de wedstrijdbak, soms ook in de inrijbak.
Ook parking etc altijd goed geregeld.
2) Wij startten in de zomer vroeger 2 of 3x/jaar op een toplocatie als Het Zilveren Spoor in Moorsele
3) Heel gemakkelijk online inschrijven
4) Gediplomeerde jury's. Ik heb overlaatst nog Nationaal Jurylid Santelé aan mijn tafel gehad, in een gewone winterwedstrijd, jawel.
5) Geen clubverplichtingen: geen lessen, dingen georganiseerd door de vereninging, etc etc.
6) Op de wedstrijddag zelf geen verplichtingen.
Ik kom 1u toe voor ik moet starten, ga aanmelden, zadel op, rijd in, start.
Na de proef uitstappen, afzadelen. Tegen dat paard op de trailer staat ben ik 30 minuten verder en ligt mijn protocol al bij het secretariaat.
Zijn de punten niet goed kan ik gewoon naar huis.
...
en dat in de winter onze club goedkoper een indoor piste ging afhuren. Dan moest je 3 euro betalen ipv 10 euro. 

De prijzen zijn wel interessanter dan bij lrv. Ik krijg liever €10 cash dan een zak eten van diezelfde waarde, maar waar mijn paarden hun neus voor optrekken
Ayasha schreef:andersom is dat net zo vrees ik, heb je een officiele licentie dan "eist" de VLP ook dat je enkel hun wedstrijden rijdt. Niet erkende wedstrijden waar een rangschikking op gemaakt wordt kunnen je een schorsing op leveren. UDR rijden mag bv ook niet als je bij de VLP een licentie hebt.