Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missanous schreef:dat heb ik ook niet ikke
heb prijsopgaves gehad van een nieuwe bodem incl gietvloer van 550,- (dat is wel de goedkoopste en tevens iemand die ik ken)
maar er zijn meerdere bedrijven die gietvloer afraden ivm scheurtjes die in de gietvloer komen dus gietvloer zie ik eigenlijk niet meer zitten
het liefst een nieuwe bodem en daarop een rubbermat die helemaal verlijmd is enz
Jelle_Steur schreef:Het zijn richtprijzen. E.e.a. afhankelijk van het type trailer. Soms zit de vloer onder de zijpanelen dan is het meer werk. Soms halen klanten de oude vloer er zelf uit, dit scheelt ook weer in de prijs. Los van een rubber gietvloer zijn er ook mogelijkheden tot rubber matten en polyester vloeren. Verder gebruik ik alleen a-kwaliteit materialen en krijg je 3 maanden BOVAG garantie op de werkzaamheden.
Voor een exacte prijsopgave kan je altijd contact met me opnemen.

Murosch schreef:Ik zit met een zelfde probleem op dit moment. Het is nog niet erg, maar dat gaat het wel worden. Bij onze trailer is 4 jaar geleden een nieuwe bodemplaat geplaatst (dik betonplex met rubberen gietvloer) en 2 jaar geleden zijn de wanden helemaal vervangen. Helemaal mooi zou je denken, behalve dat het kitwerk niet goed blijkt te zijn gebeurd en mijn bodem nu achter langs de rand van de laadklep zacht begint te worden. Het is maar een cm of 2, maar ik weet niet wat ik nu nog kan doen om de bodem te redden (niks vrees ik), dus ik heb er echt enorm het balen in op dit moment.
En ja, wat ga je dan doen.. het is een oude trailer en we hebben er al de wereld aan gedaan, dus ergens heb ik niet de puf om hem nu weer op te gaan knappen. Dan voor een andere trailer kijken, maar ja, het budget is erg beperkt, dus dan weet je ook niet wat je krijgt. Moeilijk hoor!

missanous schreef:scooby nee nog niet
op mijn werk (waar ik schoonmaak) bouwen ze ook aanhangers enz en hun gaan mijn bodem vervangen
scheelt me op die manier een hele hoop geld
is watervast multiplex van 25mm iets voor een bodem van een trailer?