4 daagse in IJzendijke Zeeuws Vlaanderen mei 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwtje68

Re: 4 daagse in IJzendijke Zeeuws Vlaanderen mei 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:32

Ik heb net een clubje menners voorbij zien komen, met toeters en bellen eraan
Hoe was het gisteren voor diegene die meededen? Leuke rit mag ik hopen?
En het weer zit al lekker mee.

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:24

ja ben ook wel heel benieuwd hoe deze 2 dagen zijn geweest. ik doe alleen van het weekend mee.

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:45

de rit van gister vond ik niet echt je van het...heel veel grindpaden en paarden die niet beslagen zijn lopen hier echt niet lekker op.De bermen worden weinig tot niet gemaaid dus dat is ook een slechte optie.
Vandaag was de rit een stuk beter,asfalt en berm die meestal kort stond.
Aan de organisatie eigenlijk niet anders dan lof, veel en geode parkeerplaatsen bij aankomst,toiletten,eten en drinken,appels voor de paarden en vers water.
Echt supernetjes geregeld!!

Roxan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:35

Wij van ZRR (Zeeuwse Recreatie Ruiters - in rode polo met logo er op) hebben de afgelopen 2 dagen meegereden. Voor onbeslagen paarden waren de paden inderdaad niet lekker. Maar sluit me bij Connie aan 1 en al lof voor de organisatie! Super kan niet beter....

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 11:00

Ook hier veel lof voor de organisatie! Mooie routes, goede verzorging en sfeer.

En ja, die grindpaden waren voor onze onbeslagen ""bospaarden"" niet zo geschikt, af en toe een stukje ernaast gelopen en verder zo goed en kwaad als het ging de bermen gebruikt.
Het landschap was prachtig! In 1e instantie waren onze verwachtingen wat laag, want ja, zeeland vanuit de auto is saai en kaal, maar zodra je de hoofdweg verlaat zijn er leuke weggetjes, dijkjes, dorpjes. De routes waren ook allemaal anders, nauwelijks stukken die we dubbel hebben gereden, terwijl we toch zo'n 100km hebben afgelegd in 4 dagen.

Leuk om een stukje Zeeuws-Vlaanderen vanuit een andere hoek te hebben gezien.