VeraPopeye schreef:Niks sensatie, oordeel niet over iets wat je niet weet. Het is een tip, het maakt mij geen moer uit wie het is, gaat me er om dat de bokker er van schrikt en contact opneemt.
Zodan, slecht geslapen ofzo, wat een reactie!!! Jij weet het allemaal wel dan???
Het enige wat ze kan doen het bij een mod voorleggen, misschien dat daar een lichtje opgaat bij de naam.
En nee, ik hoef het niet te weten, want ik heb het topic gevolgd waarin TS en de bokker in kwestie allebei hebben gepost over de pony's.

heb contact gehad met de bokker dus ben daar super blij mee! Het komt vast goed, ik ben nu verder dan in 4 maanden.
Ik heb echt een paardenhart en wil dat de pony's goed terecht komen. Had ze ook mee kunnen nemen naar Zuidlaren en ze daar achter kunnen laten maar dat gaat mij aan het hart. Ik houd jullie op de hoogte maar ga nogmaals niet deze bokker zwart maken. Ik vind het daarom ook niet nodig om een naam te noemen
voor hetzelfde geld is de oude eigenaar dood neergevallen en kon de tussenpersoon niemand bereiken die weet heeft van de paspoorten of weet ik veel wat de reden is geweest