Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska27 schreef:Ik denk dat ik de betreffende jury was en ik had inderdaad geen schrijver die dag. Het is een nieuw opgestarte vereniging en het liep allemaal wat anders dan gebruikelijk. Ik geef altijd bij vrijwel ieder onderdeel commentaar, dus ook die dag. Gewoon een kwestie van bij ieder onderdeel een afkorting neerzetten en tussen de combinaties in de zinnen afmaken en een algeheel verhaaltje onderaan zetten.
Sammyoo, jammer dat je na de proeven niet even naar me toe bent gekomen voor een verdere uitleg. Ik ben lang genoeg gebleven om iedereen die dat wilde te woord te staan. Er kwamen ook amazones die zich prima konden vinden in het commentaar. Ik besluit zeker niet van te voren hoe ik iemand ga beoordelen en was tussen de combinaties in druk bezig met het afschrijven van de protocollen. Ik ben me er dus niet bewust van dat ik iemand uitgebreid heb bekeken voor het startsein. Het enige wat ik wel altijd doe is wachten tot de amazone/ruiter voorbij A is voor ik een teken geef.
Ik was overigens een invaljury en toen bleek dat er geen schrijfster was heb ik zelf aangegeven het wel zonder te doen. Het is inderdaad mijn fout dat ik niet in het reglement heb gekeken of dit wel toegestaan was.
maximepatser schreef:het lijkt me niet heel logisch als een jury alleen is, en dus ook zelf schrijft. alleen maar meer werk ! Of het echt 'mag' weet ik niet, het lijkt me een beslissing die de jury zelf maakt.
kleinvosje schreef:maximepatser schreef:het lijkt me niet heel logisch als een jury alleen is, en dus ook zelf schrijft. alleen maar meer werk ! Of het echt 'mag' weet ik niet, het lijkt me een beslissing die de jury zelf maakt.
Als je even had gelezen, had je gezien dat het officieel niet toegestaan is om zonder schrijver te jureren. Dat Anoeska het wel gedaan heeft, heeft ze al uitleg over gegeven...