gap schreef:Citaat:Een verlijmde vloer is beter dan een gietvloer maar zeker GEEN garantie dat er geen vocht onder komt. Ik heb de afgelopen maanden 3 trailers onder handen gehad met een verlijmde mat. Alle 3 hadden ze op 1 plek een "beweegbare mat" als je er op drukte. Zo op het oog geen grote plekken maar ik heb de matten er uit getrokken en idd, allemaal vocht, Dus alle 3 de vloeren moesten er uit. En 90% van de houten vloeren is na 8-10 jaar gewoon aan vervanging toe, hoe je ze ook inpakt of afdekt.
Tegenwoordig is een aluminium vloer voor een redelijke meerprijs leverbaar en dan ben zeker van een duurzame vloer.
Een beweegbare mat heb je toch zeker alleen als het geen verstevigde rubbermat is??? Ik neem aan dat je het dan over de rubbermat zonder nyloninlage hebt???
Dit probleem hebben wij ooit een keer meegemaakt , maar dat was een kwalitatief zeer slechte en dunne rubber mat
Met "beweegbare mat" bedoelde ik dat de mat beweegt als je er op drukt omdat de vloer eronder zacht was. Het was wel een verlijmde EN rondom geniete mat met inlage die zelf nog in takt was. Waarschijnlijk tocht ergens lekkage geweest bij een kitrand oid