Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij zal altijd netjes z'n rondje lopen, alleen in mega slowmotion... Dus het is voor mij een enorm uitdaging om hem actief en oplettend te krijgen. Hij kan namelijk een hele goede middendraf, middengalop, schouderbinnenwaarts enz. Maar dat komt er tijdens de proef nooit uit. Dus als ik nu zou mogen kiezen zou ik toch wel een paard met iets meer frisheid tijdens de proef willen.
.

daar gaan we voor!
Regenpier schreef:Ik heb een 6jes paard, nog nooit zo'n lief en braaf paard gehad, ze doet echt niks fout! Maar dat is dan ook weer meteen het minpunt, ze doet eigenlijk vrij weinig haha! Op wedstrijd is dit minder leuk, ik haal nooit hoge punten. Op dat moment heb ik dan liever een 9ens paard. Maar dat is 1x per week. De andere 6 dagen ben ik toch suuuper blij met mijn super brave paardje waar ik alles mee kan doen!
Mijn zusje heeft eigenlijk het perfecte paard, kijkt nergens van op (springgefokt) Kan super goed springen, en kan ook 8en halen in een dressuurproef! Maar het belangrijkste is, ze is super betrouwbaar. Dat blijft voor mij het allerbelangrijkste. Anders wordt paardrijden 1 grote bom van frustratie en angst.