Enne. Hardlopers zijn doodlopers
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lucifertje schreef:Ik heb eerst met mijn paard goed geoefend zodat ik vertrouwd was. Dit heeft een maand of 7 geduurd daarna ben ik meteen een meerdaagse wedstrijd gestart in Vrienzenveen, zo'n 250 km verderop
Als ik jou was zou ik eerst nog goed thuis oefenen voordat je verder gaat kijken. Je moet je niet zoveel met andere vergelijken TS, je bent 19 maar je denkt als een 12 jarige.
Als jij denkt er klaar voor te zijn dan ben je dat, maar denk erom dat er bij een andere wedstrijd ook meerdere mensen aan het kijken zijn.
valerie2012 schreef:moyra schreef:Ik heb het filmpje waar hier over gesproken word bekeken en zou eerst werken aan balans,impuls en stelling.
Ik zag dat het een draver is en dat maakt het qua galop er niet makkelijker op maar daar zijn zeker verbeterpunten te behalen.
Heb geen haast Parijs en Rome zijn ook niet in 1 dag gebouwd.
Je draver is nog jong dus dat er nog veel te leren valt is zeker niet gek!
succes!
Normaal gaat de galop beter dan daar hoor. Want ze heeft normaal een helen goede galop hoor.
Celiien schreef:Heb je al een verbeterfilmpje dan? Of foto's ? Want als je zegt dat het sinds afgelopen week een stuk beter gaat wil ik dat best zien!
Enne. Hardlopers zijn doodlopers
Celiien schreef:Maar ts t voelt toch ook niet goed om elke keer met punten van 150 naar huis te gaan? Is toch ook zonde van je tijd of niet dan?
valerie2012 schreef:moyra schreef:Ik heb het filmpje waar hier over gesproken word bekeken en zou eerst werken aan balans,impuls en stelling.
Ik zag dat het een draver is en dat maakt het qua galop er niet makkelijker op maar daar zijn zeker verbeterpunten te behalen.
Heb geen haast Parijs en Rome zijn ook niet in 1 dag gebouwd.
Je draver is nog jong dus dat er nog veel te leren valt is zeker niet gek!
succes!
Normaal gaat de galop beter dan daar hoor. Want ze heeft normaal een helen goede galop hoor.
Gerritt schreef:Ja en toch sta je erop?
Gewoon lekker gaan trainen. Je reageert alsof je het zelf allemaal al heel goed weet, dat is prima maar open dan geen topics want ondertussen snap ik geen bal meer van het topic XD
Succes er nog mee

valerie2012 schreef:Celiien schreef:Ts waarom open je nog topics? Want het is toch nooit goed, de adviezen niet de meningen niet niks. Alleen je eigen mening. Waarom vraag je nog dingen als je het toch zo goed weet?
Het gaat om hoe lang jullie geduurt heeft tot jullie buiten je woon plaats ging.
valerie2012 schreef:Celiien schreef:Is wel fijn hoor als iemand anders een keer voorleest! En om eerlijk te zijn, las ze op dat filmpje ook voor? Want dan snap ik dat je t fijn vind dat ze voorleest, ze geeft hulp ed wat dus echt niet mag
Ts ga nu nog maar even doorlezen en kijk dan volgend jaar lente eens hoe jullie gegroeid zijn! Wat is de haast en waarom
Nu wedstrijden en zoveel mogelijk?
Ik zeg niet dat veel veel wedstrijden wil rijden. Want mag sowieso pas L van af 1 april met der starten. En ik rij nu om evaring op doen die wp komen van zelf. En zijn leest niet voor met hulpen hoor dus. En mijn paard en ik zijn heel erg gehecht aan me moeder en als iemand anders voorleest gaat niet goed.