Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Koper schreef:Zinzi_jewel schreef:Meen je dat Koper?
Zag de ijslandse paarden mensen er hier al veel eerder mee als de standaard ruiters.
Het waren ook de winkels met ijslandse paarden.spullen die ze het eerste verkochten hier in.NL
In Nederland wel ja, maar in Engeland waren ze er al toen ik nog een kleine penny was. Lees 25 jaar geleden.
Dat is wel een ander model jodhpurbroek. Die Engelse jodhpurs zijn over het algemeen elastischer, en de onderkant van de pijpen zit strak om je schoen. Aan de zomen zit dan een elastiekje, vaak met clips. Dat elastiek loopt onder je schoen door.
Mrijn schreef:Ik ben ook fanatiek drager van jodhpurbroeken, heerlijk! Ik vind het alleen zo jammer dat ze haast standaard met een leren zit worden gemaakt. Ik heb van Horka 2 broeken kunnen kopen met een leren knie tot aan de enkels en dat vind ik fijner. Weet een van jullie welke andere merken broeken heeft zonder leren zit? Horka heeft ze inmiddels niet meer...
Heb graag wat bewegingsvrijheid
liesenlizzy schreef:okee, heb je misschien een link waar je ze kunt kopen?? Want die (kunst)leren zitvlakken vind ik niet fijn.. heb altijd het idee dat ik te vast in het zadel zitHeb graag wat bewegingsvrijheid
liesenlizzy schreef:Zijn er overigens ook jodhpurbroeken zonder (kunst)leren zitvlakken?? Het is zo jammer dat de Elt jeans bij Divoza uit het assortiment zijn, want dat vind ik hele fijne broeken....