Yvank_ schreef:Fedimax lag hier voor geen meter. Ik hou het bij horseware topdekens
welke deken had je.
ze liggen bij mij als een huis en de horseware dekens schuiven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dribbelkont schreef:Yvank_ schreef:Fedimax lag hier voor geen meter. Ik hou het bij horseware topdekens
welke deken had je.
ze liggen bij mij als een huis en de horseware dekens schuiven
Wel een paard wat redelijk 'netjes' met haar dekentjes om gaat. Ze doet niet gek, speelt niet etc, redelijk schone stal altijd ook.
Net een nieuwe gekocht, nu een premiere shetdeken, ben benieuwd.hesterve schreef:Tja , alle waar naar z'n geld. Het allerbelangrijkst vind ik de pasvorm. Al is t een goede deken ,als het model niet mooi/ lekker of goed ligt houd het op. Heb voor verschillende paarden voorkeur voor verschillende modellen omdat wat bij de een fijn ligt bij de ander beroerd ligt. Vind wel dat je van een duurdere deken meer kwaliteit mag verwachten en ze langer waterdicht blijven en betere kwaliteit sluitingen hebben. Zelf betaal ik nooit de volle mep voor een deken maar koop ze in de uitverkoop of bij een outlet zoals http://www.dekensvoorpaarden.nl . Ik probeer ook te achterhalen van wat voor stof de deken gemaakt is . Hoe meer D ( denier) hoe sterker en waterdichter de stof over het algemeen . Wat ik met de meeste artikelen wel heb is dat ik het goedkope segment onder het kwaliteitsniveau zit wat ik zoek, het middensegment voldoet vaak aan de verwachting en van het duurdere segment vind ik vaak dat je veel betaald voor het beetje extra kwaliteit . Ik koop weleens wat in het duurdere segment maar alleen als er dan korting afgaat, anders heb ik er het geld niet voor over haha
Nikass schreef:hesterve schreef:Tja , alle waar naar z'n geld. Het allerbelangrijkst vind ik de pasvorm. Al is t een goede deken ,als het model niet mooi/ lekker of goed ligt houd het op. Heb voor verschillende paarden voorkeur voor verschillende modellen omdat wat bij de een fijn ligt bij de ander beroerd ligt. Vind wel dat je van een duurdere deken meer kwaliteit mag verwachten en ze langer waterdicht blijven en betere kwaliteit sluitingen hebben. Zelf betaal ik nooit de volle mep voor een deken maar koop ze in de uitverkoop of bij een outlet zoals http://www.dekensvoorpaarden.nl . Ik probeer ook te achterhalen van wat voor stof de deken gemaakt is . Hoe meer D ( denier) hoe sterker en waterdichter de stof over het algemeen . Wat ik met de meeste artikelen wel heb is dat ik het goedkope segment onder het kwaliteitsniveau zit wat ik zoek, het middensegment voldoet vaak aan de verwachting en van het duurdere segment vind ik vaak dat je veel betaald voor het beetje extra kwaliteit . Ik koop weleens wat in het duurdere segment maar alleen als er dan korting afgaat, anders heb ik er het geld niet voor over haha
Goeie tip! Alleen snap ik die maten niet zo. Ik heb altijd een 195 voor mijn paard. Wat moet ik in dit geval dan kiezen?
Princesj schreef:Ik heb ook alleen maar Bucas, de Smartex serie (rain & All in One). Niet stuk te krijgen die dingen, gaan zeker 5 jaar mee bij mij.
Netje schreef:Princesj schreef:Ik heb ook alleen maar Bucas, de Smartex serie (rain & All in One). Niet stuk te krijgen die dingen, gaan zeker 5 jaar mee bij mij.
Het zijn op zich wel fijne dekens, maar wat ik er écht vervelend aan vind is de voering. Op een gegeven moment zit die zó vol haren die je er niet of nauwelijks meer uitkrijgt en dan vind ik ze echt te vies om op te leggen. Horseware heeft een gladde binnenkant, zonder dit probleem. En in de winter gebruik ik de liners, die gewoon regelmatig in de wasmachine gaan. Toch frisser allemaal...