Airvest... Hitair, Bodyprotector-Air of Point Two Air Jacket

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:31

En.....bestaan er kinderkoorden? (ik heb ze nog niet gevonden, maar het lijkt een goede optie)

biancaaaa

Re: Airvest... Hitair, Bodyprotector-Air of Point Two Air Jacket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 21:15

Ik ben ook een aantal keer afgestapt met het koord vast en was ook bang dat het koord te lang was (paard is niet heel groot). Een aantal weken terug heb ik hem mogen uitproberen (wind, fris paard dat net te lang vakantie had) en bij mijn val was het vest keurig opgeblazen voor ik de grond raakte. Echt Super! Nergens last van gehad. Nouja paard vond het sissen eng van het leeglopende vest dus ik kon mijn paard gaan vangen :p

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 13:22

biancaaaa schreef:
Ik ben ook een aantal keer afgestapt met het koord vast en was ook bang dat het koord te lang was (paard is niet heel groot). Een aantal weken terug heb ik hem mogen uitproberen (wind, fris paard dat net te lang vakantie had) en bij mijn val was het vest keurig opgeblazen voor ik de grond raakte. Echt Super! Nergens last van gehad. Nouja paard vond het sissen eng van het leeglopende vest dus ik kon mijn paard gaan vangen :p

Haha gelukkig dat het goed is afgelopen.

zoefie

Re: Airvest... Hitair, Bodyprotector-Air of Point Two Air Jacket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 19:56

Biancaaa super dat het zo goed ging (qua opblazen dan hé) Ik denk toch dat ik een extra knoop in het koord ga maken (toch wel erg lang vermoed ik)