Kipwarm rijbroek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: Kipwarm rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:59

klinkt fantastisch! Het is dat ik momenteel niet rijdt, maar ik hou m in gedachte voor volgend jaar!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:26

SuperAssie schreef:
_Marinke_ schreef:
Kan iemand die de broek thuis heeft liggen er eens een foto van maken? :P Vaak lijkt de stof dan al anders, dat het er zo raar uit ziet houd me nog een beetje tegen maar voor het zelfde geld valt dat nog erg mee!

Moet ik 'm aandoen of is het ook goed als ik hem gewoon op de foto zet? :')

Speciaal aantrekken hoeft echt niet hoor! Of je moet toevallig een foto hebben dat je aan het rijden bent en net daar toevallig die broek aan had.. :P

Maar gewoon zo, uit de kast getrokken op bed of tafel of what ever gelegd en foto maken vind ik goed zat! :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:33

Heb er nog niet mee gereden, omdat ik dus momenteel niet rij helaas omdat ik op zoek ben naar een eigen paard.

Kleur vertekend ook best wel op de foto's vind ik, kan misschien komen door het kunstlicht(mijn rolluiken zijn kapot dus er komt geen daglicht binnen op mijn kamer :') ).

Hele broek;
http://i41.tinypic.com/28s0r4p.jpg

Closeup;
http://i44.tinypic.com/245zu2r.jpg

Vind het persoonlijk met dat glanzende nog wel meevallen, misschien ook omdat ik 'm in het bruin heb(zwart hadden ze niet bij ons in de winkel).
Zodra ik er een keer mee gereden heb(vrijdag waarschijnlijk) zal ik nog een foto posten in volledige 'outfit' op een paard, misschien dat dat wat helpt :')

Edit: Zie net dat mijn telefoon + tinypic de kwaliteit behoorlijk vermoord hebben :')
Mijn excuses hihi

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:35

Bedankt voor de foto's!! Het glanzende lijkt inderdaad echt mee te vallen! :)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:37

SuperAssie, nee ik vond 'm niet donders warm maar eerlijkheid gebiedt mij dan wel te zeggen dat ik hem ook nog niet aan heb gehad met rijden (het regende zó hard :o ). Als je rijdt, krijg je het ongetwijfeld wel warmer. Ik heb er alleen mee rondgelopen op en rond stal en er boodschappen mee gedaan.

Marinke, ik vond 'm in Frankrijk nogal eh...kinky maar ik vond het nu eigenlijk wel weer meevallen toen ik 'm aanhad. Maar in het zwart is het wel een leatherlook. Mijn vriend vind 'm iig érg leuk :D.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:19

Ik ga hem over 2 weken bestellen,
lijkt me heerlijk warm & handig omdat het waterafstotend is.

Rijden doe ik toch nog niet op mijn 3-jarige,
maar in de toekomst vast wel.

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:30

Ik heb mn nu net voor t eerst aan. Vind het zeker geen heupmodel( of mijn heupen zitten extreem laag) . Broek zit nog wel 10 cm boven mn heupen. De broek is wel dunner dan mn Kentucky met fleece . Maarvoor de regenachtige dagen in het najaar denk ik wel heel fijn ( liep vorige week behoorlijk te zweten in de Kentucky ) . Zal van de winter wel bekijken of ik um warm genoeg vind anders maar een thermobroek eronder.
Heb maat 36/38 en een m genomen , zit prima, om mn middel net iets ruim.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:59

Heb de broek nu 2 dagen achter elkaar gedragen en ben fan :D
Gister regende het vrij hard, en ik ging even naar stal met een vriendin, dus ik dacht, doe ik die mooi aan! Op de terugweg op de fiets in de regen, de druppeltjes bleven er echt opliggen! Ook geen natte kont ondanks een zeiknat zadel +:)+
Vandaag ermee gereden, en verwachtte echt dat ie onwijs zou glijden, maar nee hoor :) Je plakt er een beetje mee, niet zoveel grip als een leren zitvlak maar schuiven deed het niet!
Met dit weer lekker warm, denk dat met meer kou dat het toch wel koud word en ik er nog een thermolegging onder doe, maar dat heb ik bij mn andere broeken ook. Ik zeg: koop geslaagd +:)+

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:14

Ik ben benieuwd of de broek waterdicht blijft na wassen.
Ben wel echt geïnteresseerd in de broek, ideaal als je buiten moet rijden.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:27

Whoooooaaaa ik vind hem echt VET!! Die moet ik ook hebben haha!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:29

svdijk schreef:
Ik ben benieuwd of de broek waterdicht blijft na wassen.
Ben wel echt geïnteresseerd in de broek, ideaal als je buiten moet rijden.

Ik zal 'm vanavond in de was mikken en dan zien we het vanzelf :j

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:15

Goed bezig SuperAssie :D enenenen?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:17

svdijk schreef:
Goed bezig SuperAssie :D enenenen?

Joh zo snel gaat dat niet hier in huis :o
Moest eerst nog even in mijn afval graaien omdat ik overal alle labeltjes uitknip en bang was dat ik 'm te warm zou wassen of zo ivm die stof x'D
Kan gewoon op 30 graden, maar heb 'm nog niet gewassen. Zal morgen eens graaien in de rest van de was om een machine gevuld te krijgen haha.

Wasjes draaien duurt hier nogal lang af en toe :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:20

2 tot 5 keer per week, denken jullie dat het 5 tot 10 keer per dag ook gaat volhouden? :+ Dit zou wel ideaal zijn voor mijn baas namelijk, als het echt werkt. En vind de prijs ook niet eens zo heel gek.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:22

ThinkAgain schreef:
2 tot 5 keer per week, denken jullie dat het 5 tot 10 keer per dag ook gaat volhouden? :+ Dit zou wel ideaal zijn voor mijn baas namelijk, als het echt werkt. En vind de prijs ook niet eens zo heel gek.

Het is en blijft wel Decathlon kwaliteit, dus ik denk dat 5 a 10 keer per dag snel zijn tol gaat eisen van de broek :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:23

SuperAssie schreef:
ThinkAgain schreef:

Het is en blijft wel Decathlon kwaliteit, dus ik denk dat 5 a 10 keer per dag snel zijn tol gaat eisen van de broek :+

Moet wel eerlijk zeggen dat ik -en iedereen hier- zou hopen dat we met 2 a 3 keer per week er wel mee wegkomen. Hoop toch niet dat het letterlijk de hele winter regent enzo namelijk -O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:34

ThinkAgain schreef:
SuperAssie schreef:

Moet wel eerlijk zeggen dat ik -en iedereen hier- zou hopen dat we met 2 a 3 keer per week er wel mee wegkomen. Hoop toch niet dat het letterlijk de hele winter regent enzo namelijk -O-

Uhu -O-
Heb nu geen mooie fancy binnenbak meer maar alleen een zompige natte buitenbak haha dus ik vrees het ergste :+

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:35

Klinkt goed, dus het waterdichte werkt ook echt?

Als het maar geen 'zweetbroek' is zoals een regenbroek ofzo haha

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:55

Klinkt goed!

Als ze m nou ook in de westernvariant hadden :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:56

Lein_ schreef:
Klinkt goed, dus het waterdichte werkt ook echt?

Als het maar geen 'zweetbroek' is zoals een regenbroek ofzo haha

Vond 't niet echt een zweetbroek hoor!
Heb 'm donderdag even gedragen en vrijdag de hele dag, en heb niet echt gezweet, niet meer dan normaal iig, en echt warm of koud was het die twee dagen niet, zelfs met flink wat zon vrijdagmiddag geen zweet :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 19:43

Fijn al die testers :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:18

Heb de broek net uit de wasmachine gevist :D
Binnenkant(heb m binnenstebuiten gewassen) was vrij droog door de fleecestof, buitenkant wel nog behoorlijk nat, dus heb 'm om gedraaid en hij hangt nu op een haakje te drogen!
Ik moet 'm morgen aan dus ik ben benieuwd of hij dan nog waterdicht is, laten we het hopen :+

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:30

Ik heb hem ook gekocht! Ben er echt super blij mee! Hij zit gewoon geweldig lekker :)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:11

Ik ga m vandaag weer aan doen (had 'm gisteren wel aan willen hebben ;)). Ik heb 'm nog niet gewassen overigens, daar ben ik toch wat huiverig voor :o.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:41

Gewassen en weer aangehad gister, leek droog te blijven, maar heb de regen zoveel mogelijk gemeden B-)