Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:_Marinke_ schreef:Kan iemand die de broek thuis heeft liggen er eens een foto van maken?Vaak lijkt de stof dan al anders, dat het er zo raar uit ziet houd me nog een beetje tegen maar voor het zelfde geld valt dat nog erg mee!
Moet ik 'm aandoen of is het ook goed als ik hem gewoon op de foto zet?
svdijk schreef:Goed bezig SuperAssieenenenen?
ThinkAgain schreef:2 tot 5 keer per week, denken jullie dat het 5 tot 10 keer per dag ook gaat volhouden?Dit zou wel ideaal zijn voor mijn baas namelijk, als het echt werkt. En vind de prijs ook niet eens zo heel gek.
SuperAssie schreef:ThinkAgain schreef:2 tot 5 keer per week, denken jullie dat het 5 tot 10 keer per dag ook gaat volhouden?Dit zou wel ideaal zijn voor mijn baas namelijk, als het echt werkt. En vind de prijs ook niet eens zo heel gek.
Het is en blijft wel Decathlon kwaliteit, dus ik denk dat 5 a 10 keer per dag snel zijn tol gaat eisen van de broek
ThinkAgain schreef:SuperAssie schreef:Het is en blijft wel Decathlon kwaliteit, dus ik denk dat 5 a 10 keer per dag snel zijn tol gaat eisen van de broek
Moet wel eerlijk zeggen dat ik -en iedereen hier- zou hopen dat we met 2 a 3 keer per week er wel mee wegkomen. Hoop toch niet dat het letterlijk de hele winter regent enzo namelijk
Lein_ schreef:Klinkt goed, dus het waterdichte werkt ook echt?
Als het maar geen 'zweetbroek' is zoals een regenbroek ofzo haha