Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb precies hetzelfde probleem als jij had, alleen nog nooit op mijn hoofd gevallen. Dus het klopte al niet dat ik iets hoorde alsof ie gebroken was
Heeeele grote kans hat het bij mij ook het ventilatiedingetje is
Yucca schreef:Er worden ook wegen en bruggen gebouwd op piepschuim
Piepschuim is erg licht en absorbeert goed klappen, dus een ideaal product voor een cap.
En probeer het maar eens in de duwen, dat wordt best moeilijk.
vind em zonder de stof er wel gaaf uitzien eigenlijk.MissMiekjee schreef:Iemand ooit gevallen met een Samshield of KEP die hij of zij ter beschikking stelt voor zo'n experiment?
Toch wel interessant hoe zo'n cap er aan de binnenkant uitziet! Ziet er wel uit als een stevige cap. Helaas hebben we (nog) geen vergelijkingsmateriaal *hint*
_Evanne schreef:MissMiekjee schreef:Iemand ooit gevallen met een Samshield of KEP die hij of zij ter beschikking stelt voor zo'n experiment?
Toch wel interessant hoe zo'n cap er aan de binnenkant uitziet! Ziet er wel uit als een stevige cap. Helaas hebben we (nog) geen vergelijkingsmateriaal *hint*
TS, gaaf dat je hier een topic van hebt gemaakt. Leuk om te zien.
Ik kan eventueel aan vergelijkingsmateriaal beginnen. Heb hier nog twee caps liggen die ik niet meer durf te gebruiken. Het betreft een cap van CS/SC(? label is erg onduidelijk) en een van HaloRider. Heb wat vallen gemaakt die ik me nog maar deels kan herinneren. Er zal dus vast wel minstens een flink beschadigde cap tussen zitten.
Lauke schreef:Lieke, ik denk dat je dan wel goed zit.
De schaal is erg buigbaar, maar t piepschuim kreeg ik met geen mogelijkheid in beweging. Zelf mn stendingmes kwam er heel moeilijk doorheen. Zo hard is t dus :p

_Evanne schreef:MissMiekjee schreef:Iemand ooit gevallen met een Samshield of KEP die hij of zij ter beschikking stelt voor zo'n experiment?
TS, gaaf dat je hier een topic van hebt gemaakt. Leuk om te zien.
Ik kan eventueel aan vergelijkingsmateriaal beginnen. Heb hier nog twee caps liggen die ik niet meer durf te gebruiken. Het betreft een cap van CS/SC(? label is erg onduidelijk) en een van HaloRider. Heb wat vallen gemaakt die ik me nog maar deels kan herinneren. Er zal dus vast wel minstens een flink beschadigde cap tussen zitten.
.