Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar goed: achterover zitten, handen rechtop en doooor de hoek heen, zijn aanwijzingen die ik ook vaak te horen krijg. Ceetje_bokt schreef:lol, is zo herkenbaarOok in de groepsles bevalt de equiteacher erg goed. Het enige (nadeel?) is dat ik het idee heb dat alle aanwijzingen voor mij zijnmaar goed: achterover zitten, handen rechtop en doooor de hoek heen, zijn aanwijzingen die ik ook vaak te horen krijg.
Peetstap schreef:Ik ervaar wel als nadeel dat ik minder goed hoor wie er achter of schuin naast me komt (op)rijden, en ik soms wel es een ander daardoor hinder.
Moet wat meer om me heen kijken in de groepslessen.
Voel vaak wel dat er iemand vlak bij me rijdt, maar dan zijn ze ook al dichtbij.
Ben ook geen plezier gebruiker van deze sets, maar heb em echt nodig ivm mijn gehoorbeschadiging.
Ceetje_bokt schreef:Peetstap schreef:
Daar heb ik geen last van, maar wij rijden figuren bij dezelfde letter en proberen de rijbaan verdeeld te houden door af te wenden als je te dicht op je voorganger rijdt. Ik gebruik m ook omdat ik hem echt nodig heb, helaas. Maar het is een verademing om geen moeite te hoeven doen om te luisteren en te verstaan wat er gezegd wordt. Aanwijzingen kan ik nu snel opvolgend omdat ik direct goed versta wat de instructie zegt. Paar weken geleden ook een proefje ermee gereden... Super!