RainbowDance schreef:Ik ging in dameszit zonder zadel draven en toen ging mijn pony opeens naar links en viel ik naar achter op me arm .
Het was pijnlijk maar toch kreeg ik de slappe lach .
Lachen om je eigen leedvermaak, heb ik ook altijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Blijft ze ook gewoon rustig staan te kijken zonder wat te doen. 
demireus schreef:Mijn laatste keer was op instructieweek. We moesten buiten zonder handen rijden, paard ging opeens versnellen wat ik niet aan had zien komen (was een heel sloom paardje) en toen lag ik er naast in de bramenstruiken.
Unicornssyys schreef:Mijn laatste val was vorige zomer.
Ik ging op buitenrit met m'n verzorgpaardjes en m'n vriendin was mee ik zat op Lariskah (hij is het wildste) en Megan (vriendin) op Bikooh dus we gingen in galop door een wei tot dat Lariskah zo nodig moest "verschieten" van niets er was niets en bokkend gingen we verder niets aan de hand ik was hard aan het lachen Megan werd plots gebeld we gingen toen naar stap Megan was ooit eens gevallen toen ze belde met iemand dus ze stapt af en ik ga al door met Lariskah een beetje verder ik dacht dat Megan Bikooh vast had maar dat was niet Bikooh kwam aan ge galoppeert (mega snel) en denkt dat het tijd is om te spelen met Lariskah Bikooh steigerde maar Bikooh doet het dus Lariksah wil dat dan ook maar ik zag Bikooh niet aan komen hij steigerde en ik lig in de rivier Megan komt aan lopen en dacht dat ik pijn zou hebben maar ik lach plat van het lachen al ik dat had zien aan komen was ik waarschijnlijk blijven zitten maar dat was niet![]()
Groetjes Lisa
demireus schreef:Mijn laatste keer was op instructieweek. We moesten buiten zonder handen rijden, paard ging opeens versnellen wat ik niet aan had zien komen (was een heel sloom paardje) en toen lag ik er naast in de bramenstruiken.

(sterker nog, toen had ik niet eens door dat ie bokte, dacht dat ie trapte naar een vlieg
) 

Paardje had niks en ik ook niet