laatste val

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:14

RainbowDance schreef:
Ik ging in dameszit zonder zadel draven en toen ging mijn pony opeens naar links en viel ik naar achter op me arm . :')
Het was pijnlijk maar toch kreeg ik de slappe lach .

Lachen om je eigen leedvermaak, heb ik ook altijd :+

FleurSandro

Re: laatste val

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:19

voor de vakantie ik ging springen met mijn verzorg pony stijltje van 50cm maar ofzo dus ik in galop galopspassen tellen en het was 1,2.... en hij sprong al terwijl er makkelijk nog 1 tussen kon! en hij dacht ook dat het 1 meter was, dus ik vloog letterlijk door de lucht belande scheef weer op hem en toen ging hij er vandoor dus BAM en ik lag.... week lang last gehad van rug en nek... :/

NienkeSerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:17

Ik zat op een manege pony en we gingen galopperen en opeens ging die er keihard vandoor, maakte een scherpe bocht en remde. Toen lag ik er naast haha :')

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:51

ben nog maar 2 keer van me paard gevallen. En laats keer was toen ik me nieuwe zadel ging uit proberen alleen toen hadden we me singel niet goed aan ge singelt . En toen ging mijn paard op eens van hoefslag af en toen maken ze een nood stop en bokt ook waar door ik niet meer kon blijven zitten.

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:54

Telt vallen met opstappen ook? :') .
Verleden week wou ik nog even zonder zadel rondhobbelen, dus een stoel gepakt om erop te komen vanwege wat problemen met mijn knie. Paard staat netjes stil, maar ik treuzelde te lang met opstappen dus viel met stoel en al tegen der aan }:0 Blijft ze ook gewoon rustig staan te kijken zonder wat te doen.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:59

Ik mocht van een collega van m'n pa op een Grand-Prix paard rijden, jaja penny meisje van 13was ik toen *D

Ging prima, verloor m'n beugel paard werd door het dolle en in de hoek liet ik mezelf vallen.. Auw! xd

Danique1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:33

mijn laatste val was op de straat toen ik een buitenritje aan het maken was !!

er scheurde een crosmotor langs en daar schrok ze erg van,
dus begon ze dom voor zicht uit te rennen richting een sloot,
inmiddels half in de sloot gaf ik been om haar eruit te krijgen
wat dus ook niet goed ging want ze nam een sprong en daar stond een hectormeter paaltje
dus die raakte ze en toen nam ze nog een sprong....
toen draaide ze links en toen rechts en bamm daar lag ik...

er pijnlijk..
moest een ambulance van pas komen...

demireus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:36

Mijn laatste keer was op instructieweek. We moesten buiten zonder handen rijden, paard ging opeens versnellen wat ik niet aan had zien komen (was een heel sloom paardje) en toen lag ik er naast in de bramenstruiken. :')

Danique1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:37

demireus schreef:
Mijn laatste keer was op instructieweek. We moesten buiten zonder handen rijden, paard ging opeens versnellen wat ik niet aan had zien komen (was een heel sloom paardje) en toen lag ik er naast in de bramenstruiken. :')

haha dat ken ik dat heb ik ook wel eens gehad!
dan verwacht je het helemaal niet

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 13:59

mijn laatste val 4 december. nu door die val geopereerd op 22 aug dus deze val blijft me wel even bij.

LisaaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:10

Mijn laatste val was vorige zomer.
Ik ging op buitenrit met m'n verzorgpaardjes en m'n vriendin was mee ik zat op Lariskah (hij is het wildste) en Megan (vriendin) op Bikooh dus we gingen in galop door een wei tot dat Lariskah zo nodig moest "verschieten" van niets er was niets en bokkend gingen we verder niets aan nee hand ik ws hard aan het lachen Megan werd plots gebeld we gingen toen naar stap Megan was ooit eens gevallen toen ze belde met iemand dus ze stapt af en ik ga al door met Lariskah een beetje verder ik dacht dat Megan Bikooh vast had maar dat was niet Bikooh kwam aan ge galoppeert (mega snel) en denkt dat het tijd is om te spelen met Lariskah Bikooh steigerde maar Bikooh doet het dus Lariksah wil dat dan ook maar ik zag Bikooh niet aan komen hij steigerde en ik lig in de rivier Megan komt aan lopen en dacht dat ik pijn zou hebben maar ik lach plat van het lachen al ik dat had zien aan komen was ik waarschijnlijk blijven zitten maar dat was niet :=

Groetjes Lisa

LisaaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:11

Unicornssyys schreef:
Mijn laatste val was vorige zomer.
Ik ging op buitenrit met m'n verzorgpaardjes en m'n vriendin was mee ik zat op Lariskah (hij is het wildste) en Megan (vriendin) op Bikooh dus we gingen in galop door een wei tot dat Lariskah zo nodig moest "verschieten" van niets er was niets en bokkend gingen we verder niets aan de hand ik was hard aan het lachen Megan werd plots gebeld we gingen toen naar stap Megan was ooit eens gevallen toen ze belde met iemand dus ze stapt af en ik ga al door met Lariskah een beetje verder ik dacht dat Megan Bikooh vast had maar dat was niet Bikooh kwam aan ge galoppeert (mega snel) en denkt dat het tijd is om te spelen met Lariskah Bikooh steigerde maar Bikooh doet het dus Lariksah wil dat dan ook maar ik zag Bikooh niet aan komen hij steigerde en ik lig in de rivier Megan komt aan lopen en dacht dat ik pijn zou hebben maar ik lach plat van het lachen al ik dat had zien aan komen was ik waarschijnlijk blijven zitten maar dat was niet :=

Groetjes Lisa

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:13

demireus schreef:

Ik weet niet hoe ik het voor me moet zien, en ik denk dat je met zadel zat?
Ik zat paar weken terug zonder zadel op me lievelingspony, en die gaf ik een harde tik (ja, ze weet dat ik harde tikken geef als ze totaal niet luisterd), en toen schoot ze weg, bleef keurig zitten :')
Deed ze 2 keer in de les, en bleef dus bijde keren zitten. Dus ik vraag me dan altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om dan met zadel te vallen (zonder zadel = makkelijk, met zadel = moeilijk?) :+

zelfde dat sommige kinderen eraf vallen als een bepaalde pony bokt, ik blijf zelfs rustig zitten op dezelfde pony zonder zadel... Sommige dingen zijn best vreemd. :') (sterker nog, toen had ik niet eens door dat ie bokte, dacht dat ie trapte naar een vlieg :'))

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:16

mijn laatste val... toen moest ik op een (grote) pony die bokt in galop, en ik moest van mijn 'juf' sneller galopperen zodat hij geen tijd had om na te denken. voordat ik het wist struikelde hij en vielen we met zijn 2en op de grond, ik werd er snel onder weg getrokken en ik had gelukkig geen ernstige verwonding alleen een gekneusde voet om dat de stijgbeugel erin kwam met veeeeel gewicht erop

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:24

Ik viel niet van een paard.. maar het is wel een domme actie _O-
Een van de fjorden had haar hoefijzer heel los, ik wou die er dus afhalen want er was verder niemand die het kon doen.. Maar paard staat in de modder en kan nauwelijks nog lopen dus ik vind het zielig om haar eruit te halen.. Ik krijg haar been geeneens omhoog, omdat ze op rust stond met haar andere achterbeen, ik wil haar dus aan de kant duwen maar dat wil ze niet, dus ik zit keihard tegen haar kont aan te duwen, ze stapt opzij wat ik dus niet verwachte en daar lag ik in de modder :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:27

Best wel domme val. Ik zat in dameszit op Max, hij is heel bang voor zakjes. Dus ik pak een zakje over van iemand en daar zit ik dan, Max maakt een zijwaartse sprong en dan... 1 tel later val je door een salo van je paard :') heb alleen mijn nek verdraaid, maar deed niet veel pijn :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:31

Mijn laatste val was door een weigering :P Ik sprong een sprong met daaronder een ton. Geen probleem, dus ik dacht ik zet naast de ton 2 blokjes en meneer vond dat eng, eerst vol vertrouwen ernaartoe galopperen en dan vlak voor de sprong een weigering.. tja, leverde wel een leuke foto op :D
Afbeelding
Afbeelding

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:19

Mijn laatste val is al weer een tijdje geleden, geloof dat het was toen ik onder het zadel terug naar stal stapte vanaf de les, en niet oplette, pony opeens schrok en ik er naast lag terwijl ze niks geks deed eigenlijk, alleen een sprongetje maar was er helemaal niet op bedacht haha.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:20

mijn laatste val was vorige week,
Jonge pony die niet de makkelijkste is + 2de keer er pas op.
Verschoot achterin de eerste hoek, kop in de lucht en rennen en vervolgens gooit ie zich in de volgende hoek om. ehm tsja die zag ik dus even net niet aankomen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:26

Laatste val, ja dat is va nde pony waar ik al 3 keer donders hard afgevallen ben, misschien ook de reden dat ik nu banger ben geworden? :=

Maar we gingen springen, hij springt opzij, bokt scheef en boem, daar lag ik xd

Nog een keer probere, bokt, springt opzij, bokt nog een keer, boem daar lag ik weer :')

daarna wel gelukt

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:29

Iemand gaf mij een voetje om op mijn pony te komen zonder zadel, alleen was die iets krachtiger als ik had verwacht dus lag ik op de grond aan de andere kant :')

Noukie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:44

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn laatste val was, maar eentje blijf ik wel altijd grappig vinden. Ik reed op een fjord van de manege deze struikelde door een gat. En ik, toen nog klein en niet goed kunnen blijven zitten, ging er met een soort salto vanaf en kwam met 2 benen weer op de grond! *\o/* Paardje had niks en ik ook niet :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:50

Ik was aan het springen en er stond een behoorlijke hindernis, paard zat in de knoop met zichzelf, hoofd dacht rechts en benen gingen links..
Boem lagen we met zn beiden in het zand..
Heldere lampjes zijn we :')

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:28

*echt ik ben goed in vallen ofzo ..*
Laatst toen reed ik zonder zadel (wanneer niet) en toen nam ik een aanloop en wou ik erop springen maar het ging makkelijker dan ik dacht dus viel ik naar de andere kant haha , niet echt op gerekend dat het makkelijk ging . :=

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:35

Vorige maand,Ik reed op een paardje van mijn vriendin. We reden lekker buiten en sprongen aan in galop. Paardje struikelde, en zakte dus zodanig door zijn benen (viel gewoon)
en ik kwam onder hem, met mijn benen en buik... Gelukkig paardlief erniks aan over gehouden. Ik alleen een paar schaafplekken, een blauwe plek, en een paar zere ribben.