antje_vip schreef:Zilfstar schreef:Och ik snap je precies! Heb confectiemaat 48 maar pas daarmee tegenwoordig echt niet meer in een rijbroek!
Sorry hoor maar ik snap best dat er niet zulke grote rijbroeken gemaakt worden.
Iemand met maat 48 hoort gewoon een mooie rijbroek te kunnen kopen, al is het maar om een broek naar stal aan te kunnen trekken die naar paarden mag ruiken of voor tijdens het mennen, vrijheidsdressuur... Wanneer er een markt voor is snap ik wel dat er dan iemand die broeken hoort te maken.
Overigens heb ik lang in een rijbroek van maat 46 gereden op een zeer forse en grote tinker. Dit ging prima.
Zilfstar, even op de website van Agradi kijken tussen de rijbroeken en dan maat 48 selecteren. Ik zie er zelfs een jeans-rijbroek tussenstaan.
Amber27 schreef:helemaal mee eens. ik heb een eurostar rijbroek en die is zeker wel een van de fijnste.. heb ook nog een merkloze die van m'n oma is geweestdenk dat die al wel 40 jaar oud is
denk dat die al wel 40 jaar oud is 
Ik ben 159 lang en weeg 75 kilo. Dus ja ik ben wat forser in de taille. Van boven heb ik cup E dus ook bovenkleding is een ramp.