Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shilady schreef:Goldie schreef:Ik zou het niet doen.. straks verkopen ze hem alsnog aan iemand anders en dan sta jij met lege handen...
Mijn gedachte.....
Zou lekker naar een ander paardje gaan kijken als dit al so begint..
russel schreef:Jij zou eerste keus horen te krijgen en met jou een vaste afspraak voor 2e bezichtiging, dan hun kennis en die kan dan eventueel meteen meenemen als jij er van af ziet.
Dat is eerlijk handel doen ik zou van alles afzien....
dressuur518 schreef:Ik zou het niet doen, ik denk altijd als ie al weg is, dan zal hij wel niet voor mij bestemd zijn geweest. Maar stel je geeft het voorschot wel en je ziet er bij de tweede bezichtiging toch vanaf, krijg je het dan weer terug of hoe zien de verkopers dat voor zich?
iamsam schreef:Trouwens ......Euro 1.200,- voor een tweejaring ruintje ? wie is z'n vader Abdullah ????
te veel geld, ga eerst nog maar eens verder kijken voor die centen !
sorrie, ik doe net alsof je mijn dochter bent, nogmaals sorrie !!
Bij mn hengst ging het soortgelijk als verhaal van TS. Had al afspraak staan om te komen kijken op zondag, op maandag lieten ze weten dat er op vrijdag iemand anders kwam die evt interesse had in een hengstveulen. En Umoyax was het laatste hengstveulen.. Mocht ik hem willen was dat goed, dan moest ik een aanbetaling doen, ik mocht het er ook op gokken dat die andere mensen hem niet wilden.
Natuurlijk bestaat die mogelijkheid en het is ook goed om dat in je achterhoofd te houden 
Ik heb haar gezegd dat ik graag zaterdag nogmaals met mijn vriend en DA zou willen komen kijken alvorens tot een beslissing over te gaan. Dit was oke.