Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gini1521 schreef:Mijn mama had het opgezogt en blijkbaar kan je in belgie als minderjarige een gratis advokaat krijgen.
gini1521 schreef:Er zijn hier ineens een hoop reacties dus ik ga op zoveel mogelijk reacties apart reageren.
Friesiszwart: heb hem niet laten keuren nee. Maar ik heb het eens nagegaan en deze vrouw heeft al meer dan 50 mensen op dezelfde manier bedrogen, dus het is gelul dat ze zelf de prijs kan bepalen en dat ik daar mee akkoord ga. Ik ben akkoord gegaan met een rijpaard van 9 jaar, dat wedstrijdjes jumping en dressuur had gedaan maar de laatste 3 jaar als wandelpaard werd gebruikt, dat, ik citeer uit het zoekertje: EEN GOEDE CHECK-UP VAN DE DIERENARTS HEEFT.
Ik ben helemaal niet akkoord gegaan met wat ik heb gekregen: een weidemaatje van 13 dat nog maar !2 maanden! Bij deze eigenares was (ipv 3 jaar) en een rugprobleem heeft en dus niets waard is.
gini1521 schreef:Zoals vermeld heb ik er al gestaan met mijn paard en was ze er niet. Ik heb klacht neergelegd, nu nog eens teruggaan en nog eens vragen of ze hem niet terugneemt gaat geen nut hebben.
gini1521 schreef:Vivalavida: het is wel bewezen hoor, alleen niet bij mij.
NiFallor schreef:gini1521 schreef:Vivalavida: het is wel bewezen hoor, alleen niet bij mij.
Maar jij hebt zelf toch ondervonden dat je rijpaard voldoet? Je hebt erop gereden en het paard liep goed toch? Dus ik zie niet op welke grond je het paard nu terug zou kunnen doen.
Ook als er eerder bewezen is dat het paard niet geschikt was als rijpaard ('iets' aan de rug is wel heel vaag trouwens), wil dat niet zeggen dat het paard nú niet geschikt is als rijpaard. Dat bewijs zul je echt zelf moeten leveren, dus het paard laten onderzoeken/keuren (misschien dan het beste naar de dierenarts gaan waar je paard eerder is 'afgekeurd').