nerveus voor verhuizing..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 00:08

Nou, hier niet hoor...allemaal dezelfde leeftijd als ik. Alleen wat zelfverzekerder als ik :')
Ik droom van die lange ritten alleen met mn paard. Er kan altijd wat gebeuren, daar heb je gelijk in, maar risico loop je overal. Maar goed, Eerst gewoon maar eens met een rijgenootje.

max66

Re: nerveus voor verhuizing..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 09:36

stoer van die dames! Mijn collega gaat ook gewoon alleen idd. Ik durf al niet eens op stal te rijden als er niemand is!

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 09:56

Ha...ha...ik had dat in het begin ook. Alleen in de binnenbak vond ik echt spannend. Ieder geluidje brrr... Nu vind ik het heerlijk omdat hij dan echt op mij geconcentreerd raakt en enorm goed gaat luisteren. Dan voel ik me af en toe gewoon Anky met mn stijve lijf en grote tinker ha..ha... Maar als er niemand is, is hij gewoon heel goed aan de hulpen.
Ik vertrouw er nu op dat hij er niet vandoor peert of zo. Simpel omdat hij dat nog nooit heeft gedaan. Als hij heel erg schrikt staat hij even stil, meer niet.

max66

Re: nerveus voor verhuizing..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 13:01

die van mij springt nog wel eens opzij als ze ergens van schrikt. Ik ben er 1 keer afgevallen bij zo'n aktie. Ze gaat er niet vandoor, heeft nog nog gebokt o.i.d. ohz, wat dat betreft is ze wel braaf...