Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:Ik probeer de eigenaren te pakken te krijgen omdat ik ze steeds mis loop op stal maar helaas... Paard is waarschijnlijk al een poosje niet meer de wei uit geweest en de keren dat hij eruit was ging het op de weg naar de wei weer fout. Ben bang dat ze het opgegeven hebben maar weet nog niet of ze al een oplossing hebben bedacht. Wordt vervolgd....
ukelille schreef:De gecertificeerde leerling van Monty Robberts is Annemarie van der Toorn. Zit in Oudenhoorn. annemarievandertoorn.nl
jij mijn draakje ook?

Albert schreef:

cissy schreef:Zij heeft een lichamelijke beperking (fybromyalgie en reuma) dus niet helemaal eerlijk om haar niet de kans te geven met een wel braaf paard om te gaan en te leren hoe het wel moet. We hebben het allemaal moeten leren nietwaar?
MiReRe schreef:cissy schreef:Zij heeft een lichamelijke beperking (fybromyalgie en reuma) dus niet helemaal eerlijk om haar niet de kans te geven met een wel braaf paard om te gaan en te leren hoe het wel moet. We hebben het allemaal moeten leren nietwaar?
Oh sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel, degene van wie dat moeilijke paard was.
Ik ken Cissy persoonlijk en weet hoe handig ze is met paarden.
Maar nou gaat het moeilijke paard dus naar iemand anders en wil de eigenaresse van het moeilijke paard dus op stal het paard van iemand anders verzorgen. Ik bedoel, dat die dame dus niet echt blijk heeft gegeven van gezond verstand met paarden.
Niet Cissy!!!
Je beschrijft het heel goed. Het lijkt dan echt of hij slaapt (bijv tijdens iets engs met grondwerk), maar hij sluit zich dan volledig af. Dat is wel een valkuil met introverte paarden.