M : wel sporen maar geen zweep. Waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:23

Dorine92 schreef:
Dat zweep niet meer mag vanaf het M snap ik trouwens wel hoor.. Dan kun je wel héél makkelijk je paard spectaculair laten lopen :P en kunnen ze dus minder goed zien of je basisafrichting in orde is omdat dat overschaduwd wordt door "show"

Dan zou ik mijn paard dus heel spectaculair kunnen laten lopen :? Vind ik nogal vergezocht.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:50

vur schreef:
Tja, volgens mij moet je dan maar eens een onderdeel verprutsen en hem in de ring ook eens een stevige prik geven, zoals je op het voorterrein zou doen. Wedden dat ie dat dan ook snel door heeft?

Zou niet weten waarom je in de ring niet een keer een stevige prik kan geven. Echt nooit commentaar op gehad. Maar je moet hem ook niet open rijden natuurlijk :D

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:43

Babootje schreef:
vur schreef:
Tja, volgens mij moet je dan maar eens een onderdeel verprutsen en hem in de ring ook eens een stevige prik geven, zoals je op het voorterrein zou doen. Wedden dat ie dat dan ook snel door heeft?

Zou niet weten waarom je in de ring niet een keer een stevige prik kan geven. Echt nooit commentaar op gehad. Maar je moet hem ook niet open rijden natuurlijk :D

Was denk voor mij bedoeld. :D
Maar open rijden zijn de sporen te bot voor, dat zou niet eens lukken, en zo hard hoeft het nou weer niet haha. Maar gewoon ff een flinke 'schop' als het ware. Moet het toch maar een keer doen dan. :j

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 18:52

nadita schreef:
Dorine92 schreef:
Dat zweep niet meer mag vanaf het M snap ik trouwens wel hoor.. Dan kun je wel héél makkelijk je paard spectaculair laten lopen :P en kunnen ze dus minder goed zien of je basisafrichting in orde is omdat dat overschaduwd wordt door "show"

Dan zou ik mijn paard dus heel spectaculair kunnen laten lopen :? Vind ik nogal vergezocht.

Mee eens!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 21:47

nadita schreef:
Dorine92 schreef:

Nee ik bedoel niet dat iedere idoot (en nee, ik bedoel niet dat jullie idioten zijn, ff voor de duidelijkheid :P ) dan ineens kan paardrijden..
Maar door bij een goed getraind paard ff de zweep op de kont te leggen trekt ie t kruis aan en schiet het achterbeen eronder. Dus zeg ik: dan is t wel makkelijk, in de proef met zweep, want als ie op die manier getraind is hoef je t paard niet eens meer te raken omdat ie het uit zn ooghoek al ziet als je je zweepje wat beweegt, en zo zou je dus je paard door de proef heen kunnen "bluffen" door steeds te doen alsof je hem gaat aantikken. Lekker makkelijk