" Terwijl je de ander direct een enorme optater moet geven omdat zelfs extreem dreigend
niet overtuigend genoeg is voor de betreffende extreem lompe hork 
Maar wie daadwerkelijk over me heen loopt, om welke reden dan ook, die is wel de sigaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
"
niet overtuigend genoeg is voor de betreffende extreem lompe hork 
, de orde moet hersteld worden....

Harmonie6 schreef:Net de paarden op de weide gezet .
En met antwoorden van hier goed op gaan letten , is het nu angst van hem of is ie gewoon de sterkere en intimideert hij mij? .
Ben goed gaan opletten wat ie doet als ik naar het hek loop , het voorafgaande aan het hekken openmaken .
Niets aan hem is dan onzeker , hij is rustig en goed benaderbaar , totdat ie door heeft de grasweide gaat open .
Ik heb de lange zweep erbij gehad , goed gekeken waar ik kon wegspringen , maar was vanmorgen 100% van plan hem niet met zijn gedrag er door te laten komen .
Zodra ik de poortgrepen vastpakte begon hij al te dreigen , maakte zich rond , groot en krachtig om door te gaan knallen .
Hij is dan inderdaad erg nerveus , maar wat een schrijver hier ook al aangaf , kan dat ook de opwinding zijn dat ie het weer gaat flikken en winnen .
Met een paar stevige oerbrullen en gezwaai met de zweep heb ik hem op afstand weten te houden, dat viel niet mee en leek ie opeens uit zijn roes te komen , trok een kop van , stjeeess wat doe jij nu?
Hij heeft tot meerdere malen een poging gedaan om keihard op mij in te gaan lopen op stoomboot stand, dik groot en rond , maar door mijn optreden durfde hij niet meer en ging rondjes draven op afstand .
Moet eerlijk zeggen , toen heb ik geen angst gezien , maar meer een pissig paard wat zijn kunstjes verstoord werd .
Heb de poort grepen rustig kunnen wegleggen en hem op mijn moment er door gelaten , gek genoeg deed ie dit heel rustig en maar kijken naar mij .
Hoef niet te vertellen hoe ik mij net voelde , wat net Rocky in de vecht film , boven aan de trap![]()
Ik had zelfs een stoer loopje toen ik naar huis liep , zo toch gedaan , maar wel met jullie hulp.
Ben toch onbewust een houding gaan aannemen van bang zijn en hij heeft dit opgepikt als die ben ik de baas .
Nu is het tij gekeerd en ga ik op deze weg door .
Inderdaad ik moet ook een plofcirkeltje gaan maken waar hij ver buiten moet blijven bij het verweiden .
Thanks voor jullie meedenken en zal jullie de komende dagen op de hoogte houden hoe het gaat.
Harmonie

Use the Force , haahahha. knollentuin schreef:precies!! maar ik denk dat hier het geval is, en dat kan ik me zo ontzettend voorstellen dat de ts niet meer zo zelfverzekerd en sterk in de schoenen staat [na alles wat r al met dit dier overkomen is] en dat t paard denkt, toedeledokie, de orde moet hersteld worden....

Cowgirl schreef:
die Astor is echt een boefje , niet normaal wat die uit haalt .
) dag
)
)