Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb eindelijk een 34g micro sd kaartje! Hij ligt nu aan de oplader hij mot nm de trailer rit filmen (niet opnemen) en mij les opnemen!
billy3105 schreef:Ik ga morgen mijn spring training filmenheb eindelijk een 34g micro sd kaartje! Hij ligt nu aan de oplader hij mot nm de trailer rit filmen (niet opnemen) en mij les opnemen!
Een go pro is super handig in de trailer en bijna net zo duur als een gewone en hier kun je zelfs nog meer mee
Welke plakker gebruiken jullie? en met welk 'verlengstuk'
Ik hoef er maar 240 ipv bijna 400 voor te betalen. Dat ding om aan je helm vast te klikken zit er dus bij. Nu is mijn vraag: Hoe zit dat harnas, hoe duur is het en ziet dat er niet enorm lomp uit tijdens het rijden? maylotje schreef:Het borsttuig harnas bedoel je?
Die heb ik en zit best prima lomp valt mee. Maar als je het gebruikt voor bijvoorbeeld wandelen of paardrijden hobbelt ie toch wel veel voor bijvoorbeeld surfen denk ik dat ie minder is want dan hops je niet op en neer zoals met draven bijvoorbeeld.