beauXayala schreef:Op deze site staat de jas voor €50, ik weet niet of het een betrouwbare site is, ik heb er geen ervaring mee. Snel even via google opgezocht.
http://www.mr-edshop.nl/a-27046242/bove ... ic-outlet/
Deze jas heb ik ook, maar dan de licht blauwe. Ik heb de jas ook besteld, toen die in de aanbieding was voor €50,-. Alleen dan bij piaffe. (Hier was ik helaas niet zo over te spreken, omdat ik weken heb moeten wachten voordat mijn geld terug werd gestort. Ik heb namelijk de xs weer terug gestuurd.)
Ik heb eerst een s besteld, maar ik dacht dat die te groot was. Ik heb toen dus ook een xs besteld. Deze zat mij alleen te klein.
Ik heb uiteindelijk de s gehouden en ik heb er totaal geen spijt van gehad.(owja ik heb normaal trouwens maat M) Echt een super jas! Normaal heb ik er een hekel aan om in een jas te rijden, maar bij deze jas totaal niet. De jas is niet zwaar, stijf ect. en als het koud is, is de jas lekker warm, maar als het iets warmer is, dan vind ik de jas nog aardig koel mede door de ritsen onder je armen.
Ik vind de jas warmer dan mijn ski-jas en dat zegt wel wat denk ik. Ik vind de ritsten onder de armen trouwens ideaal, omdat je ze tijdens het rijden open kan zetten, zodat je wat warmte verliest en je niet meteen blank staat van het zweet. Dit is in de winter super handig! De jas heeft trouwens bij mij al heel wat regenbuien overleeft, omdat ik ook in de winter buiten moet trainen. De jas is bij mij nog nooit doorgelekt, terwijl die ook gewassen wordt. De jas is super water en winddicht! Dat is bij andere paarden/ski-jassen wel anders geweest.
Mijn jas is qua kleur niet zo handig, omdat die snel vies wordt, maar na het wassen ziet die er bij mij weer uit als nieuw.