Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ikke ikke ikke
Ik ga ook starten in 2004. Voor het eerst wedstrijden met het paard wat ik nu rij. Ik denk dat ik er niks van bak. Maar ik zie het wel. Is toch alleen voor de lol.
Yoline schreef:Ik weet het nog niet zeker, heb al wel startkriebels, maar er moet eerst nog zoveel geregeld worden...
Maar het zou me wel erg leuk lijken.
Picasso schreef:Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch????![]()
![]()
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes!![]()
Yoline"]
[quote="Picasso schreef:Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch????![]()
![]()
Gewoon doen! Meteen een mooie test om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan in een proef, het is heel iets anders dan thuis oefenen in je eigen bak. Succes!![]()
Picasso"]
[quote="Yoline"][quote="Picasso schreef:Nou Joyce, je neemt me de woorden uit de mond.......onderlinge wedstrijden Reinou; mooie oefening toch????![]()
![]()