Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xTitanic schreef:Creatas schreef:Eerste keer is ook best beetje spannend!
Maar het is té heerlijk om te laten schieten!
En ik kan me toch echt geweldige ritten herinneren.. manmanman.. (Paardjes breder dan het bergpad waar je overheen moest; niet durven ademen omdat je hem niet uit evenwicht wil brengen, reddingsacties halverwege de bergen voor een kalf etc
)
Desnoods neem je een zakformaatje mee van 'Frans op vakantie'. Die heb je al in een uitvoering zo groot als een luciferdoosje
Ooh, en ik moest eens een wandeling van 2 uur meedoen op een pony 'Jojo' zonder zadeldat was me wat
Ook al die eigenwijze pony's hele tijd het bos inlopen
Waren we ook op wandeling met gehandicapten en lag er dus in het paadje waar we galoppeerden een boomstam, nuja we waren met 15 ofzo, opeens al die remmen toe van de paarden, moesten die gehandicapten erover springen met hun paarddie hadden misschien 2 keer paardgereden
Hier ook nog genoeg verhalen van de buitenritten in la france..
Ik ben in de Dominicaanse republiek geweest, daar hebben ze eigenlijk alleen tochten die voor iedereen te doen moeten zijn. En daar zijn over het algemeen de paarden ook naar. Ik zat daar een beetje hobbel-hobbel op mijn paard rond te kijken, en om de een of andere reden wilden ze dat ik van paard zou ruilen met iemand van de begeleiding. Prima joh, werd ik ineens op een jonge hengst gegooid. Beest met mij er in volle galop al bokkend van door op de terugweg, heb me slap gelachen, maar oh wat hadden zij een problemen gehad als ik geen rij-ervaring had.
Iets van zalik (wel op zijn Frans he
)
Gelukkig verstond het Nederlandse meisje het wel en vertaalde het even.
Was dus de moeite waard? Handig dat er een Nederlands meisje mee ging, dan heb je toch nog iemand om een beetje mee te kletsen. Ingrid_92 schreef:Leuk hoor! Geslaagde rit dus. Dat zal best warm geweest zijn met chaps en bodyprotector, maar wel netjes dat ze het verplicht stellen met zulke ritten. Er zijn ook stallen in Frankrijk waar je mensen gewoon in kortebroek en sandalen ziet rijden, onverantwoord. Dus dit was verantwoord geregeld zo te horenWas dus de moeite waard? Handig dat er een Nederlands meisje mee ging, dan heb je toch nog iemand om een beetje mee te kletsen.

De buitenritten op me bijrijpaard worden deze zomer ook altijd 's avonds, maar de Fransen plannen dat lekker in het midden van de dag
XxX_Naoomii schreef:mie123gie schreef:ik denk dat wij bij het zelfde hebben gereden, bij onze groep konnen toen ook beginners mee, maar toen moesten de beginners afsnijden via een ander pad en dan gingen wij een stuk galloperen
straks zaten we ook nog in hetzelfde vakantie huis![]()
hoelang duurde jou rit? en je gaat dus 1x galopperen?